Użytkownicy w systemie rezerwacyjnym
Zakładając konto w systemie rezerwacyjnym CALDIS korzystać możesz z niego jako właściciel, równocześnie jednak tworzyć rezerwację czy wystawiać faktury i rachunki może Twój współpracownik. Zobacz, w jaki sposób dodać kolejnego użytkownika do Twojego konta.
Nowy użytkownik w grafiku rezerwacyjnym
Mając założone konto w prosty i szybki sposób dodać możesz kolejnych użytkowników na Twoim koncie. Mowa rzecz jasna o osobach, które podobnie jak Ty, tworzyć będą rezerwacje i nadzorować kalendarz pracy. W menu po lewej stronie ekranu w sekcji KONFIGURACJA wybieramy „Użytkownicy” lub bezpośrednio w naszym głównym menu, gdzie w dolnej części strony również znajduje się zakładka „Użytkownicy”. W obu przypadkach po kliknięciu dotrzemy w docelowe, interesujące nas miejsce.
Nowy użytkownik – różne funkcje
W górnej części strony klikamy przycisk „Dodaj”, następnie wprowadzamy dane naszego pracownika. Najważniejszy jest rzecz jasna adres e-mail, by Twój pracownik mógł się do systemu bez przeszkód zalogować. Obok zaznaczając odpowiednie pola przyznajemy dostępy do poszczególnych sekcji systemu. Możemy nadać naszemu pracownikowi pełen dostęp (zaznaczając „admin”) lub przyznać go do poszczególnych funkcji systemu. Podstawowym będą rezerwacje, równocześnie jednak możemy nadać dostęp do wybranych sekcji. Terminarze (możliwość edytowania ustawień dla danego terminarza, na którym tworzone są rezerwacje), Faktury (możliwość generowania faktur lub rachunków wraz z ich edycją), Cenniki (możliwość edytowania cenników), Usługi (możliwość edytowania usług – np. tworzenie nowych, zmiana zakresów cenowych), Klienci (możliwość edytowania bazy klientów), Wiadomości (możliwość korzystania z bramki SMS lub e-mail względem klientów).
Sprawdź poszczególne rozwiązania grafiku CALDIS
Każda z dostępnych dla użytkowników sekcji została przez nas przybliżona w ramach naszej Bazy wiedzy. Możesz więc dokładnie sprawdzić, jakie funkcje oferuje kalendarz rezerwacyjny CALDIS i do których z nich zdecydujesz się przyznać dostęp swojemu współpracownikowi:
Weryfikacja użytkownika w kalendarzu CALDIS
Po dodaniu użytkownika pojawi się on na liście wszystkich użytkowników przypisanych do systemu CALDIS. Warto równocześnie pamiętać, że tylko użytkownicy z uprawnieniami „admin” mogą dodawać kolejne nowe konta. Ich docelowa ilość zależna jest od wybranego planu. W planie podstawowym z systemu korzystać może jeden użytkownik, w planie standardowym maksymalnie 5 użytkowników, zaś w planie premium maksymalnie 10 użytkowników. Każda z nowo dodanych osób do systemu musi zostać jeszcze przez nasz system zatwierdzona – klikamy więc „Zweryfikuj e-mail”, a na podany adres użytkownika system automatycznie wygeneruje wiadomość ze specjalnym linkiem, po którego kliknięciu konto zostanie potwierdzone.
Prosty kalendarz od CALDIS!
Wszystkie funkcjonalności sprawdzić możesz podczas 30-dniowego, DARMOWEGO okresu testowego. Jeśli nie masz jeszcze konta, sprawdź nas TERAZ! A jeśli Twoje konto jest już gotowe i masz inne pytania związane z dodawaniem nowych użytkowników do konta, pisz do nas na: biuro@caldis.pl!
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!