Kalendarz medyczny dla lekarza, fizjoterapeuty, dentysty - system rezerwacji CALDIS
System dla gabinetów lekarskich CALDIS oferuje rozbudowany kalendarz medyczny, będący kluczowym narzędziem dla lekarzy i terapeutów w zarządzaniu wizytami swoich klientów i pacjentów. Narzędzie ułatwia organizację wizyt, zwiększając równocześnie efektywność zarządzania czasem i zasobami gabinetu. Dzięki elastycznemu systemowi, lekarze oraz terapeuci mogą skupić się na pacjentach, podczas gdy CALDIS wspomaga automatyzację poszczególnych zakresów dotyczących wizyt i kontaktów z pacjentami – m.in. poprzez wysyłanie przypomnień SMS o zbliżającej się wizycie.
Kalendarz medyczny dla lekarzy i fizjoterapeutów
Korzystam z kalendarza rezerwacji online od Caldis, bo jest to najwygodniejsze narzędzie dla mnie, w którym mogę dowolnie, w każdym momencie wprowadzać w prosty sposób zmiany. Jest zdecydowanie bardziej niezawodny, niż rejestracja klientów samodzielnie. Najbardziej przydatna jest dla mnie funkcja samego w sobie kalendarza oraz automatycznych powiadomień SMS z przypomnieniem o wizycie, nie wyobrażam sobie obecnie również wystawiania faktur bez Caldis. Ważny jest równocześnie kontakt z obsługą. Działa natychmiast: pytanie - pomoc.
Anna Respondek - Centrum Poznawczo-Behawioralne
Dałam przekonać się, by spróbować tego typu kalendarza online. Wcześniej korzystałam z dostępnego w telefonie lub notując w kalendarzu papierowym. I choć miałam wątpliwości, czy potrzebuję takiego rozwiązania, wybór okazał się świetny.Narzędzie jest proste, przejrzyste, mam aplikację na swój telefon - w zwykłym kalendarzu w telefonie wpisuje więc fryzjera i wypad za miasto, a pracuje z Caldis. I ku mojemu zaskoczeniu, gdy w trakcie testów nie wprowadziłam tydzień po tygodniu wszystkich rezerwacji, klienci sami zaczęli mnie dopytywać: "Pani Bogusiu, dzisiaj się widzimy? Bo nie dostałem SMS-a." I właśnie powiadomienia SMS dla klienta to dla mnie obecnie najważniejsza funkcja. Ważna jest też obsługa ze strony Caldis. Gdy początkowo miałam pytania, odpowiedzi i wskazówki były szybkie i co najważniejsze czytelne. Prosty i łatwy system, polecam każdemu fizjoterapeucie.
Bogusława Olejak-Gajer - REHA-STYL
MODUŁ WIADOMOŚCI
- powiadomienia SMS (m.in. przyjęcie rezerwacji, przypomnienie o rezerwacji)
- czat SMS (sprawdzaj odpowiedzi od klientów, wysyłaj dodatkowe wiadomości)
- kampanie SMS do całej bazy klientów (realizuj wysyłkę promocyjnych SMS-ów)
- powiadomienia oraz kampanie E-MAIL
PORTAL KLIENTA
Kalendarz online od CALDIS dostępny może być dla Ciebie wewnętrznie, w razie potrzeby możesz jednak udostępnić go Twoim klientom – poprzez nasz Portal Klienta oraz integrację API na Twojej stronie www.
Twój klient dokona rezerwacji w dowolnym momencie, równocześnie dzięki systemowi płatności Przelewy 24 możesz wymagać płatności!
Wypróbuj za darmoSkorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!
Program oferuje
- proste i przejrzyste rezerwacje (m.in. widok dniowy, tygodniowy, mobilny, lista rezerwacji)
- usługi (określanie czasu ich trwania, wartości, przypisywanie kolorystyki poprzez stworzenie kategorii)
- karta pacjenta/klienta (archiwizowanie notatek, dokumentów, lista wizyt etc.)
- karnety/pakiety (tworzenie pakietów wizyt dla pacjenta/klienta)
- pobieranie płatności od pacjentów/klientów (BLIK, Przelewy24)
- wbudowany moduł faktur i rachunków (proste generowanie PDF i wysyłka do klienta, księgowości)
- automatyczne generowanie dokumentów (np. szablon umowy, szablon protokołu)
- rozbudowany system SMS oraz E-MAIL (powiadomienia, przypomnienia, podziękowania)
- grafiki pracy (zarządzaj w prosty sposób pracą Twojego gabinetu)
Funkcjonalności kalendarza medycznego w systemie CALDIS
Jednym z kluczowych elementów systemu CALDIS jest intuicyjny kalendarz rezerwacji, który zapewnia pełną przejrzystość i łatwość w planowaniu wizyt pacjentów. Możesz zarządzać dowolną liczbą kalendarzy, dostosowanych do potrzeb Twojego gabinetu – niezależnie, czy prowadzisz praktykę lekarską, stomatologiczną, czy terapeutyczną.
- Pełna kontrola nad harmonogramem - kalendarz medyczny oferuje różne tryby wyświetlania – podstawowe: dzienny, tygodniowy i miesięczny oraz inne układy – np. dzienny poziomy lub miesięczny pionowy. Dzięki temu fizjoterapeuta może łatwo przeglądać nadchodzące wizyty oraz dostosowywać harmonogram do bieżących potrzeb, co umożliwia elastyczne zarządzanie czasem.
- Szybkie dodawanie i edycja wizyt - w systemie CALDIS dodanie nowej wizyty pacjenta jest proste i szybkie, a każdą wizytę można w razie potrzeby zmodyfikować. To elastyczne podejście pozwala na sprawne dostosowanie kalendarza medycznego.
- Podział na kategorie wizyt i zarządzanie usługami - w programie dla gabinetów lekarskich można kategoryzować wizyty w zależności od typu usługi (np. konsultacja, zabieg, terapia) czy pacjenta (NFZ, prywatny). Dodatkowo, system umożliwia ustawienie cen poszczególnych usług – np. dla wizyt prywatnych lub refundowanych, co pozwala precyzyjnie dostosować ofertę do pacjentów w ramach kalendarza medycznego.
Automatyzacja potwierdzeń i faktur
System eliminuje konieczność ręcznego potwierdzania wizyt i wystawiania faktur. To duże ułatwienie dla lekarza, specjalisty, fizjoterapeuty. Dzięki automatyzacji tych procesów możesz skupić się na najważniejszych aspektach swojej pracy – pomocy pacjentom.
- Automatyczne potwierdzenia wizyt – kalendarz medyczny samodzielnie wysyła przypomnienia o wizycie SMS-em, co pozwala zredukować liczbę nieodbytych spotkań. Dzięki temu pacjenci są zawsze na bieżąco z terminami wizyt, a Ty unikasz pustych okienek w swoim harmonogramie.
- Faktury i rachunki jednym kliknięciem - generowanie faktur i rachunków jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedno kliknięcie, aby wystawić dokument, który można od razu wysłać pacjentowi na e-mail. Możliwość bezpośredniej integracji z księgowością usprawnia proces zarządzania finansami.
- Baza pacjentów - system CALDIS automatycznie tworzy bazę pacjentów, co znacząco ułatwia zarządzanie kontaktami. Wszystkie dane są przechowywane w jednym miejscu, dostępne do edycji. Zawrzeć możesz tam notatki dot. pacjenta, dodać zdjęcia lub pliki (np. dokumenty w formie PDF), sprawdzić ostatnie czy zbliżające się wizyty.
Personalizacja kalendarza medycznego – dla lekarza, fizjoterapeuty, dentysty
Kalendarz medyczny ma wiele przydatnych możliwości w codziennej pracy poszczególnych specjalistów. Przede wszystkim automatyzacja wybranych procesów pozwala odzyskać sporo czasu, przy równoczesnym zminimalizowaniu ryzyka pomyłek. Podwójna wizyta? W kalendarzu medycznym od CALDIS – przy odpowiedniej konfiguracji – to niemożliwe! Brak powiadomienia dla pacjenta o jego zbliżającej się wizycie? Wbudowany system wysyłki wiadomości do pacjentów w kalendarzu medycznym pracuje nieustannie. Każdy pacjent może otrzymać przypomnienie o wizycie, a treść dostosujesz wedle swoich potrzeb. Możesz więc zawrzeć w niej dodatkowe, istotne z punktu widzenia wizyty informacje – np. wskazówka dot. dojazdu do Twojego gabinetu, placówki.
SMS-y dla Twoich pacjentów – wygoda w kalendarzu medycznym
Wspomniana możliwość wysyłania automatycznych SMS-ów daje nie tylko wygodę. Zwiększa też poczucie zadowolenia pacjenta. A to z perspektywy każdego lekarza czy fizjoterapeuty czynnik bardzo istotny. Każdy pacjent może otrzymać powiadomienie SMS o założonej wizycie, przypomnienie o zbliżającej się wizycie oraz podziękowanie po zakończonym pobycie w Twoim gabinecie. Kalendarz medyczny daje możliwość wykorzystania stałego numeru przypisanego od CALDIS (wówczas pacjenta może odpisać na SMS-a, co wyświetlone zostaje w aplikacji CALDIS) lub z nadpisanej nazwy nadawcy (pacjent widzi na ekranie telefonu np. nazwę Twojej firmy, w tym wypadku jednak nie może ze względów technicznych odpowiedzieć na tę wiadomość) .
Aplikacje mobilne – dostosuj wedle potrzeby
Niezależnie od faktu czy prowadzisz mały gabinet czy większą przychodnię – kalendarz medyczny dostępny jest dla każdego użytkownika w formie aplikacji mobilnej. Daje to dużą swobodę w przypadku konieczności szybkiej weryfikacji danego klienta lub terminu. Z aplikacji mobilnej każdy specjalista, lekarz czy fizjoterapeuta może korzystać indywidualnie. Każda osoba, dla której prowadzony jest kalendarz, może mieć swoje konto użytkownika, swoją aplikację. Co ważne, CALDIS dostarcza też indywidualną aplikację dla pacjentów. Mogą oni w niej zobaczyć swoje archiwalne oraz przyszłe wizyty, a także dokonać płatności.
Proste i szybkie pobieranie płatności od pacjentów
Każda z rezerwacji w systemie CALDIS możesz zostać rozliczona z perspektywy pobrania opłaty. Po założeniu konta w serwisie Przelewy24 (z poziomu programu CALDIS), pobierać można płatności od pacjentów. Dostępna jest bardzo popularna metoda BLIK!, możliwe jest też generowanie linku do płatności. Wówczas pacjent otrzymuje maila z linkiem do rezerwacji, za pośrednictwem którego dokona następnie płatności. To wygodna forma rozliczania wizyt, pozwalająca równocześnie na zachowanie porządku i przejrzystości. Przeglądając rezerwacje w trybie listy, szybko sprawdzić można ewentualne braki w płatnościach.
Rezerwacje online dla pacjentów
Szybkie umówienie wizyty u fizjoterapeuty? Rezerwacja na spotkanie z lekarzem specjalistą? Chcą rozwijać możliwości swojego gabinetu, za pomocą kalendarza medycznego od CALDIS udostępnić można rezerwacje online dla pacjentów. Mogą oni wówczas sami dokonywać rezerwacji – wybierać interesującą ich usługę, specjalistę, termin realizacji. Całość procesu może zakończyć się obowiązkiem zapłaty lub wpłaceniem częściowo zaliczki, co pozwala zminimalizować ryzyko odwołania wizyty. Rezerwacje mogą odbywać się za pomocą Portalu Klienta od CALDIS lub poprzez bezpośrednie połączenie ze stroną internetową gabinetu fizjoterapeuty czy lekarza.
Usługi, kategoryzacje – przejrzyste rezerwacje
Moduł usług w kalendarzu medycznym pozwala na dodawanie kolejnych usług – określenie cen, czasu ich trwania czy kategorii. Trzeci z zakresów – kategorie – pozwala na dodanie nazwy dla grupy usług oraz przypisanie koloru. Dzięki temu, na widoku graficznym kalendarza, kolejne wizyty pacjentów mogą mieć przypisaną kolorystykę ze względu na grupę usług czy konkretną usługę. To prosty i przydatny zakres w kalendarzu medycznym, pozwalający każdemu fizjoterapeucie i lekarzowi na przejrzystość w swoim kalendarzu.
Stanowiska pracy – koniec pomyłek i podwójnych zabiegów
Jeśli w danym gabinecie usługa zrealizowana musi zostać przy użyciu konkretnego urządzenia, ważnym jest, by nie dochodziło do pomyłek. Czuwa nad tym w kalendarzu medycznym opcja Stanowiska Pracy. Dzięki temu, jeśli więcej niż jeden specjalista może wykorzystywać np. jedno dostępne urządzenie (przypisane do usługi lub usług), system zblokuje możliwość dodania kolejnej rezerwacji na ten sam termin, jeśli urządzenie jest dostępne. To sytuacja, w której dostępny jest specjalista, ale zajęte jest urządzenie. Kalendarz medyczny od CALDIS przygotowany jest na taki scenariusz. Twoi pacjenci będą wdzięczni, że nie pojawili się w gabinecie na darmo.
Kalendarz medyczny – dla lekarza, fizjoterapeuty, dentysty – najczęściej zadawane pytania
Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące kalendarza medycznego CALDIS.
Kalendarz medyczny od CALDIS dostępny jest w formie bezpłatnej przez 30 dni. Po zakończeniu okresu testowego należy wybrać interesujący Cię dostępny plan i dokonać opłaty.
Subskrypcja na kalendarz medyczny dostępna jest w trzech formułach – płatność miesięczna, płatność kwartalna, płatność roczna. W przypadku wyboru 12-miesięcznej współpracy, skorzystać można z rabatu. Jego wysokość zależna jest od wybranego planu.
Nie. Kalendarz medyczny od CALDIS dostępny jest bez umowy. Warunki współpracy zostają zatwierdzone poprzez akceptację regulaminu, a dostęp do systemu przyznany zostaje na opłacony okres czasu. W przypadku rezygnacji, konto wygasa z dniem zakończenia się subskrypcji.
Tak. Kalendarz medyczny umożliwia pobieranie płatności od pacjentów i rozliczanie wizyt. W CALDIS dostępny jest operator płatności Przelewy24 – za jego pośrednictwem pobierać można płatności poprzez BLIK lub wygenerowanie linku do płatności, za pomocą którego klient sam wybiera opcję zapłaty (np. przelew online).
Z kalendarza medycznego skorzystać można na dwa sposoby – tylko na własny użytek lub udostępniając równocześnie rezerwacje online. Jeśli potrzebujesz więc, by odciążyć swoją recepcję lub swój telefon, gdy działasz indywidualnie, uruchomienie rezerwacji online dla pacjentów będzie świetnym rozwiązaniem.
Tak. CALDIS umożliwia bezpośrednio integrację ze stroną www poprzez API. Kalendarz może więc zostać w pełni dostosowany do Twoich potrzeb i strony – m.in. z perspektywy integralnego wyglądu z istniejącą już stroną www.
Tak. Pacjenci mogą otrzymywać SMS przypominające o wizycie. System domyślnie wysyła je 24 godziny przed wizytą, możesz jednak dowolnie wydłużyć lub skrócić ten czas.
W pakiecie podstawowym SMS w każdym miesiącu jest 100 SMS-ów gratis (przeliczenie ze względu na liczbę znaków, szczegóły w regulaminie). Po przekroczeniu tej liczby dopłata wynosi 0,05 zł netto za SMS-a. SMS-y wysyłane są ze stałego numeru przyznanego od CALDIS, co umożliwia klientowi odpowiedź na taką wiadomość, wyświetlaną następnie w systemie CALDIS.
Tak. W pakiecie rozszerzonym SMS istnieje taka możliwość. Koszt utrzymania nazwy wynosi 9,90 zł netto miesięcznie, opłata za SMS wynosi 0,12 zł netto szt. (brak darmowego pakietu). Rozwiązanie uniemożliwia komunikację dwukierunkową, klient nie jest w stanie odpisać na SMS-a. W przypadku wątpliwości, napisz do nas na pomoc@caldis.pl.
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!