Wysyłanie przypomnień o rezerwacji.

System SMS-owy – korzystaj w ramach kalendarza online

Przypomnienie o wizycie, powiadomienie o jej założeniu, SMS po określonym czasie od ostatniej wizyty, podziękowanie z prośbą o opinię po realizacji, a może informacja dla klienta o Twojej najnowszej promocji? Korzystaj w ramach wybranego pakietu z bramki SMS dostępnej w naszym systemie rezerwacyjnym, także z możliwością nadpisywania nazwy nadawcy!

SMS-y do klientów – trzy warianty

Co najważniejsze na wstępie, aplikacja online CALDIS umożliwia wykorzystanie systemu SMS na trzy sposoby w kontekście kontaktu z klientem:

System SMS-owy możesz przetestować w trakcie okresu próbnego. W przypadku SMS-ów wysyłanych na numery polskie przy stałym numerze przypisanym przez CALDIS, zrealizować możesz je darmowo zgodnie z liczbą SMS-ów w pakiecie. W przypadku pozostałych dwóch opcji, konieczna jest opłata i aktywacja zgodnie z przedstawionym cennikiem. Jak to działa? Zgłaszasz chęć wysyłki SMS-ów z nadpisaniem nazwy lub na numery zagraniczne, podając propozycję nazwy. Nasi specjaliści przekazują Ci instrukcje związane z opłatą (w systemie odblokowana zostaje możliwość wpłaty prepaid). Wpłacasz na swoje konto w CALDIS np. kwotę 20 zł. Pobrana zostaje z niego kwota aktywacyjna, następnie pozostałe środki wykorzystane zostaną na opłatę za wysłane SMS-y oraz opłatę abonamentową – 9,90 zł netto każdego 1. dnia miesiąca. Równocześnie po zatwierdzeniu z operatorami zaproponowanej nazwy (długość od 3 do 11 znaków), możesz rozpocząć realizację wysyłek z nadpisaną nazwą. Dotyczy to zarówno powiadomień, przypomnień SMS o rezerwacjach, jak również kampanii promocyjnych, które chciałbyś zrealizować. Co ważne, nie każdy kraj pozwala na nadpisywaną nazwę – wówczas wykorzystywany jest przez system numer specjalny. Zobacz listę krajów dla narzędzia SMS wspierających nadpisaną nazwą .

W przypadku pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z działem wsparcia – pomoc@caldis.pl

Jak przeliczane są wiadomości SMS?

Jeśli wcześniej nie korzystałeś z podobnego systemu SMS, ten akapit będzie dla Ciebie bardzo ważny. Często bowiem zdarza się, że korzystając z systemu po raz pierwszy, wydaje się, że SMS wysyłany do jednego swojego klienta jest po prostu jednym SMS-em. Tymczasem zgodnie z międzynarodową standaryzacją jedna wiadomość do klienta może składać się np. z 5 SMS-ów. Wszystko zależne jest od długości tej wiadomości oraz rodzaju użytych znaków. Może to być wiadomość ze znakami specjalnymi – np. polskie „ą”, „ę”, „ć” lub ze znakami zwykłymi – dokładna lista dołączona jest w ramach Załącznika nr 5 do regulaminu naszego serwisu. Np. gdy Twoja wiadomość będzie składała się z 420 znaków (nie zawierając znaków specjalnych), potraktowana zostanie jako wiadomość licząca sobie 3 SMS-y. Dla nadpisanej nazwy koszt za jedną wiadomość na polski numer telefonu wyniesie więc 0,36 zł netto. Gdy taka sama wiadomość – składająca się z 420 znaków – zawierałaby równocześnie znaki specjalne i została wysłana z nadpisaną nazwą na polski numer telefonu, policzona zostałaby jako 7 SMS-ów, czyli jej koszt wyniósłby 0,84 zł netto. Warto więc mieć na uwadze sposób przeliczania Wiadomości SMS, będący rzecz jasna standardowym dla całego świata. Identyczne przeliczenia znajdują zastosowanie dla darmowych wiadomości. W każdym miesiącu masz ich 100 w pakiecie, następnie po przekroczeniu jeden SMS to opłata 0,05 zł netto.

Dwukierunkowe wiadomości – czatuj z klientami

W przypadku użytkowania numeru przypisanego przez CALDIS na numery polskie lub zagraniczne, istnieje możliwość prowadzenia komunikacji dwukierunkowej. Jeśli Twój klient odpisze Ci na powiadomienie lub inną wiadomość, możesz zobaczyć odpowiedź w systemie, a następnie wysyłać w ramach tej rozmowy kolejne wiadomości SMS. To przydatna opcja szczególnie wtedy, gdy obsługą rezerwacji zajmuje się więcej niż jedna osoba. Dostęp poprzez aplikację może mieć każdy z pracowników, a komunikacja z klientem jest jedna. Nie ma więc problemów związanych np. z brakiem przekazania informacji czy nie wiedzą odnośnie korespondencji z klientem. Rozwiązanie działa tak, jakby każdy z pracowników miał… ten sam numer telefonu! Równocześnie, co ważne, komunikacja dwukierunkowa nie jest dostępna w przypadku nadpisanej nazwy. Wówczas klienci nie mogą odpisywać na wiadomości.

Po wstępie technicznym, czas na przybliżenie możliwości wykorzystywania systemu SMS dla firm w aplikacji CALDIS.

Przypomnienie SMS o wizycie dla Twojego klienta

To jedno z rozwiązań, wciąż zyskujących na popularności. By mieć pewność, że Twój klient dotrze na umówioną godzinę, warto przypomnieć mu o tym fakcie automatycznym SMS-em wygenerowanym poprzez nasz system. Po wprowadzeniu rezerwacji, aplikacja automatycznie wyśle powiadomienie SMS z przypomnieniem o wizycie. Klient otrzyma więc informację dzień przed wizytą lub w innym czasie – dokładnie skonfigurujesz ten czas w ustawieniach. Jeśli jego plany uległy więc zmianie, będzie mógł poinformować Cię o tym fakcie, dzięki czemu nawet w przypadku reorganizacji pracy, nie stracisz niepotrzebnie czasu. Rzecz jasna z bramki SMS korzystać można dowolnie w zależności od branży. Jeśli nie potrzebujesz więc każdorazowo przypominać klientowi o wizycie, wyłączysz tę funkcję.

Powiadomienie, koniec rezerwacji, podziękowanie – nowoczesny system SMS do obsługi rezerwacji

System SMS w aplikacji CALDIS umożliwia automatyzację wysyłek w kontekście wybranych sytuacji:

W zależności od branży skorzystać możesz więc z trzech automatycznych udogodnień. Informacja o założonej rezerwacji to rozwiązanie bardzo standardowe. Po prostu, Ty dodajesz rezerwacje, klient otrzymuje wiadomość, że taka rezerwacja w systemie została dla niego wprowadzona. Kolejne dwie opcje z perspektywy zadowolenie klienta i rozwoju Twojego biznesu mogą być interesujące. Wiadomość SMS z przypomnieniem o kończącym się wynajmie samochodu za 2 dni lub np. dobiegającym końca pobycie w danym miejscu mogą być zgrabną formą przypomnienia klientowi o terminie zakończenia usługi. Równocześnie podziękowanie – np. zawierające prośbę o opinię – wysłane może zostać np. 2 dni po zrealizowaniu usługi.

Wewnętrzne powiadomienia SMS dla pracowników

System rezerwacji CALDIS dostosowany został do wielu branż. Dostępne są więc rozwiązania, które przydatną mogę być w wybranych. Dodatkową opcją są wewnętrzne powiadomienie SMS wysyłane na numery telefonów do osób odpowiedzialnych w firmie za rezerwacje. Pierwsza z opcji zastosowana oże zostać niemalże w każdej branży, a SMS z przypomnieniem Twojemu pracownikowi o obsłudze danej rezerwacji może zostać wysłany nawet godzinę przed jej realizacją! Zastosowanie znaleźć można w wielu branżach, często wydających się nieco zaskakującym. Przykład? Branża ubezpieczeniowa. Jeśli chcesz przypomnień się klientowi za rok, dodajesz rezerwację w systemie 365 dni do przodu, konfigurujesz przypomnienie np. 24 godziny przed i… za 364 dni dostaniesz SMS, by ponownie zadzwonić do klienta.

Wróć do nas – zachęcaj do ponownej wizyty klientów, ułatwiaj swoją pracę

Z bramki SMS skorzystać można jednak nie tylko w formie automatycznych i stałych wiadomości. Ciekawą opcją jest możliwość wykorzystania posiadanej przez Ciebie bazy klientów do wysłania SMS-a z zaproszeniem do ponownych odwiedzin. Może to być SMS automatycznie generowany po ustalonym czasie od ostatniej wizyty. Przygotowując treść, możesz więc wysłać ponowne zaproszenie dla klienta np. po 3 miesiącach od jego ostatniej wizyty. „Cześć, tu Domki Puszcza! Odpocznij ponownie razem z nami! Sprawdź wolne terminy na naszej stronie www!” . Treść samego komunikatu, jak również termin jego wysłania od ostatniej wizyty klienta, ustalisz rzecz jasna w systemie.

Poinformuj klienta o promocji – wyślij SMS!

Klientowi możesz przypomnieć się wysyłając mu SMS-a np. po 6 miesiącach od jego ostatniej wizyty, równocześnie jednak ciekawym rozwiązaniem może być poinformowanie go o Twojej nowej promocji. Opcja przydatna szczególnie wtedy, gdy nową propozycją chcesz zainteresować szerokie grono odbiorców. Dotarcie z komunikatem do klientów, którzy już Cię znają, zwiększa rzecz jasna szansę na sprzedaż produktów czy usług. Planujesz świąteczną, wiosenną, a może urodzinową promocję dla wszystkich z wysokimi rabatami nawet do 50%? Przygotuj SMS-a i wyślij do wszystkich dotychczasowych klientów w swojej bazie. Niech sprzedaż wzrasta!

Nowoczesny system SMS do firmy – załóż konto, sprawdź TERAZ!

Automatyzacja wiadomości SMS, promocyjne kampanie, nazwa Twojej firmy w nagłówku – poznaj bliżej możliwości nowoczesnej bramki SMS dla biznesu w ramach aplikacji rezerwacyjnej CALDIS.

ZAŁÓŻ KONTO

Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!

Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!