
System SMS – korzystaj w ramach kalendarza CALDIS
Przypomnienie o wizycie, SMS po określonym czasie od ostatniej wizyty, a może informacja dla klienta o Twojej najnowszej promocji? Korzystaj w ramach wybranego pakietu z bramki SMS dostępnej w naszym systemie rezerwacyjnym.
Przypomnienie o wizycie SMS
To jedno z rozwiązań, wciąż zyskujących na popularności. By mieć pewność, że Twój klient dotrze na umówioną godzinę, warto przypomnieć mu o tym fakcie automatycznym SMS-em wygenerowanym poprzez nasz system. Przygotowując rezerwację, system automatycznie wyślę następnie SMS-a z przypomnieniem o wizycie - np. jeden dzień wcześniej (czas wysłania wiadomości przed wizytą klienta możesz skonfigurować). Klient otrzyma więc przypomnienie dzień przed wizytą, a jeśli jego plany uległy zmianie, będzie mógł poinformować Cię o tym fakcie, dzięki czemu nawet w przypadku reorganizacji pracy, nie stracisz niepotrzebnie czasu. Rzecz jasna z bramki SMS korzystać można dowolnie w zależności od branży. Jeśli nie potrzebujesz więc każdorazowo przypominać klientowi o wizycie, wyłączysz tę funkcję.
Dodatkowe powiadomienia SMS
System rezerwacji CALDIS dostosowany został do wielu branż. Dostępne są więc rozwiązania, które przydatną mogę być w wybranych. Dwie dodatkowe opcje, z których możesz skorzystać to wewnętrzne powiadomienie SMS do osoby odpowiedzialnej w firmie za rezerwację oraz przypomnienie SMS klientowi o zakończeniu rezerwacji. Pierwsza z opcji zastosowana może zostać niemalże w każdej branży, a SMS z przypomnieniem Twojemu pracownikowi o obsłudze danej rezerwacji może zostać wysłany nawet godzinę przed jej realizacją! Druga opcja to rozwiązania świetnie sprawdzające się we wszelakiego rodzaju wypożyczalniach, gdzie klient np. po kilku dniach otrzymuje przypomnienie, o konieczności zwrotu wypożyczonego samochodu/sprzętu.
Wróć do nas – zachęcaj do ponownej wizyty klientów
Z bramki SMS skorzystać można jednak nie tylko w formie przypomnienia o wizycie. Ciekawą opcją jest możliwość wykorzystania posiadanej przez Ciebie bazy klientów do wysłania SMS-a z zaproszeniem do ponownych odwiedzin. Może to być SMS automatycznie generowany po ustalonym czasie od ostatniej wizyty. Przygotowując treść, możesz więc wysłać ponowne zaproszenie dla klienta np. po 3 miesiącach od jego ostatniej wizyty. „Cześć, tu Domki Puszcza! Odpocznij ponownie razem z nami! Sprawdź wolne terminy na naszej stronie www!”. Treść samego komunikatu, jak również termin jego wysłania od ostatniej wizyty klienta, ustalisz rzecz jasna w systemie.
Poinformuj klienta o promocji – wyślij SMS!
Klientowi możemy przypomnieć się wysyłając mu SMS-a po 6 miesiącach od jego ostatniej wizyty, równocześnie jednak ciekawym rozwiązaniem może być poinformowanie go o naszej nowej promocji. Opcja przydatna szczególnie wtedy, gdy naszym rozwiązaniem chcemy zainteresować szerokie grono odbiorców. Dotarcie z komunikatem do klientów, którzy już nas znają, zwiększa rzecz jasna szansę na sprzedaż naszych produktów czy usług. Planujesz świąteczną, wiosenną, a może urodzinową promocję dla wszystkich klientów z wysokimi rabatami nawet do 50%? Przygotuj SMS-a i wyślij do wszystkich dotychczasowych klientów w swojej bazie. Niech sprzedaż wzrasta!
Marketingowe wsparcie – korzystaj z SMS-ów w swoim grafiku
Prowadząc rezerwacje w kalendarzu CALDIS – w zależności od Twojej branży – możesz więc przypominać klientowi o wizycie, równocześnie jednak prowadząc działania marketingowe. Automatyczny SMS po 3 miesiącach od ostatniej wizyty z przypomnieniem o Twojej ofercie lub informacje o najnowszej promocyjnej ofercie to dobra okazja, by skorzystać z systemu, który generuje dla Ciebie SMS-y w prosty sposób!
Załóż konto – sprawdź TERAZ
Nie zwlekaj więc – załóż konto już TERAZ i skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego, sprawdzając wszystkie możliwości naszego systemu!
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!