Konfiguracja portalu klienta w CALDIS

Jak skonfigurować konto w portalu klienta?

Konfiguracja konta firmowego dla rezerwacji on-line i połączenia z portalem klienta dedykowanemu Twoim klientom jest prosta i szybka! Zobacz naszą instrukcję i przekonaj się, że może być łatwo, przyjemnie i z uśmiechem na ustach.

Poniższy poradnik opracowaliśmy w ten sposób, by każde z wypełnianych przez Ciebie pól zostało skonfigurowane w sposób właściwy! Na wstępie pamiętaj – jeśli miałbyś mimo wszystko wątpliwości napisz do nas na pomoc@caldis.pl , nasi specjaliści rozwieją Twoje wątpliwości! A jeśli lubisz rozmawiać przez telefon, możesz też zamówić rozmowę z naszym konsultantem i przejść przez proces konfiguracji wspólnie z nim.

Wierzymy jednak w Twoje umiejętności, doceniając równocześnie wygodę i komfort, wszak uzupełniając dane osobiście, to Ty decydujesz, kiedy chcesz się tym zająć. Do dzieła!

Podstawowe

Szablon do wyświetlania strony

Wybór szablonu do wyświetlania strony

Wybierz jeden z trzech dostępnych w zależności od branży, w której działasz. Usługi dedykowane są rzecz jasna każdej firmie prowadzącej tego typu działalność – to m.in. branża beauty, fitness, fizjoterapia czy ośrodki psychoterapeutyczne. Jeśli wynajmujesz samochody, rowery lub inne urządzenia – wybierz pojazdy, w przypadku gdy Twoja działalność dotyczy wynajmu pokoi, pomieszczeń – wybierz pokoje.

W naszym przykładzie przygotowujemy kalendarz rezerwacji dla salonu beauty – wybraliśmy USŁUGI.

Branża

Wybór branży

Wybierz spośród dostępnych propozycji swoją branżę. Następnie w naszej wyszukiwarce w portalu klienta CALDIS, Twoja firma widoczna będzie w wybranej kategorii.

W przykładzie wybraliśmy branże fryzjerską – „Fryzjer”.

Portal klienta

Nazwa firmy

Wybór branży

W tym polu wpisujesz nazwę, która wyświetlana będzie w portalu klienta. Wszyscy Twoi stali, ale też potencjalni klienci będą ją widzieć. Jeśli Twoja firma ma inną nazwę, a oferowane usługi sygnowane są nazwą marki, sugerujemy rzecz jasna wpisanie nazwy marki.

W przykładzie pełna nazwa firmy to F.H.U. Kosmetyka Zuzanna Nowak, w wybranym polu wprowadziliśmy jednak nazwę widoczną dla klienta – Kosmetyka Zuzanna Nowak

Wybierz główne zdjęcie

Wybór branży

W tym miejscu dodajesz główne zdjęcie przedstawiające Twoją firmę/markę. Więcej zdjęć będziesz mógł dodać przy poszczególnych kalendarzach, w tym miejscu jedno zdjęcie, które wyświetlane będzie klientom jako Twoja wizytówka.

W przykładzie wprowadziliśmy główne zdjęcie przybliżające realizowane przez nas usługi.

Krótki opis

Wybór branży

W pole krótki opis wprowadzsz skrótowo informacje o prowadzonej przez Ciebie działalności lub slogan reklamowy. Nie może być dłuższy niż 200 znaków, wyświetlany jest obok głównego zdjęcia. Po wejściu na Twoją podstronę w naszym serwisie klient zobaczy więc zdjęcie oraz krótki tekst.

W przykładzie wykorzystaliśmy tekst stosowany do przedstawiania kompozycji, popularny „lorem ipsum”.

Opis

Wybór branży

Dostępne pole tekstowe pozwala na wprowadzenie pełnego opisu Twojej działalności. Korzystając z konfiguratora możesz podobnie jak podczas przygotowywania treści w edytorze tekstu (np. Word), pogrubić tekst, użyć kursywy, podkreślenia. Możesz zawrzeć tutaj informacje dotyczące Twoich usług, oferty czy historii firmy, dodatkowo przybliżając Twoim klientom prowadzoną przez Ciebie działalność.

W przykładzie wykorzystaliśmy tekst stosowany do przedstawiania kompozycji, popularny „lorem ipsum”.

Dane adresowe i kontaktowe

Dane kontaktowe

Dane adresowe i kontaktowe wyświetlane w portalu klienta pobierane są automatycznie z sekcji Ustawienia -> Dane firmy. Możesz wprowadzić numer telefonu, adres e-mail oraz adres swojej witryny internetowej.

Godziny otwarcia

Godziny otwarcia

Uzupełnij godziny otwarcia Twojego salonu/gabinetu/firmy. Wprowadzone godziny wyświetlone zostaną wszystkim osobom odwiedzającym Twoją podstronę w portalu klienta CALDIS. W przypadku, gdy pozostawisz puste pola w danym dniu, system wyświetli komunikat dla danego dnia: „nieczynne”. Jeśli będziesz chciał wprowadzić zmiany lub omyłkowo zapiszesz złe godziny, zmian możesz dokonać w dowolnym momencie. Także w przypadku, gdy w danym dniu powinno być nieczynne. Wówczas usuwasz wpisane wcześniej godziny, pozostawiasz puste pola i zapisujesz.

SEO

To jeden z zakresów, którego uzupełnienie nie jest konieczne. Ale jeśli zależy Ci na dobrym proseperity Twojej firmy i zarobkach, zapewne nie pozostawisz tych miejsc pustych!

Przyjazny URL

Przyjazny Url

Zakładając konto w naszym serwisie, Twoja firma będzie miała swój adres www – www.caldis.pl/portal-klienta/firma/........... Kropki to miejsce, gdzie znajdzie się nazwa Twojej firmy. W podanym przykładzie wykorzystujemy najważniejsze i podstawowe informacje o firmie. F.H.U. Kosmetyka Zuzanna Nowak ma więc adres www – www.caldis.pl/portal-kleinta/firma/fryzjerstwo-zuzanna-nowak

Meta tytuł

Meta tytuł

Znasz wyszukiwarkę internetową Google? To właśnie na jej potrzeby, ale też innych wyszukiwarek powinieneś uzupełnić to pole. Po wyszukiwaniu w google.pl, w przypadku wyświetlenia Twojej firmy w naszym serwisie, klient zobaczy właśnie ten nagłówek. Prezentujemy to na przykładzie naszego portalu. Co ważne, musisz zmieścić się w maksymalnie 60 znakach.

Meta opis

Meta Opis

A to druga część widoczna w internetowej wyszukiwarce. Do dyspozycji masz 160 znaków – warto zawrzeć tutaj podstawowe informacje, będące równocześnie słowami kluczowymi dla Twojej branży. Co to znaczy? W przykładzie wspominanego już naszego salonu fryzjerskiego, klient wyszukuje np. poprzez frazę „fyzjer Wrocław”. Te dwa słowa bezsprzecznie powinny więc znaleźć się w tym opisie. Jakie jeszcze? W przykładzie wprowadziliśmy najważniejsze z perspektywy salonu: „Usługi fryzjerskie "Zuzanna" – profesjonalne strzyżenie damskie, męskie, dziecięce. Farbowanie, koloryzacja, modelowanie fryzur – Wrocław.”

Opis obrazka

Opis obrazka

To kolejny z opisów związany z widocznością Twojego profilu w wyszukiwarkach internetowych. Ten opis nie jest widoczny dla osób wyszukujących, pomaga jednak m.in. poprzez skojarzenie słów kluczowych wyświetlić użytkownikowi Twój profil. Wykorzystaj więc pole do ponownego opisu swojej działalności w 160 znakach, pamiętaj jednak, by nie kopiować poprzedniego. To ważne!

Nasz przykład?

„Salon fryzjerski "Zuzanna" Wrocław. Strzyżenie włosów, profesjonalne usługi - damskie, męskie, dziecięce.”

Użyliśmy więc podobnych słów kluczowych, opis nie jest jednak identyczny.

Sposoby płatności

Sposoby płatności

Możesz wybrać opcję „płatność na miejscu”, wówczas klient rezerwując termin zawsze dokonywał opłaty będzie na miejscu. Jeśli jednak usługa wymaga wcześniejszej zapłaty, wybierz opcję „płatność online”.

UWAGA:

Opcja „płatność na miejscu oraz online” dostępna jest po utworzeniu konta w serwisie Przelewy24. Konfiguracji dokonać możesz poniżej.

Regulamin

Regulamin

Jeśli w sposobach płatności wybierzesz opcję związaną z opłatami online, musisz posiadać swój regulamin dotyczący transakcji płatniczych w formie online, zgodny z polskim prawem. Klient na etapie zawierania rezerwacji, będzie musiał go zaakceptować. W tym miejscu wprowadź swój regulamin, widoczny następnie dla klienta w portalu klienta CALDIS.

Galeria zdjęć

Galeria zdjęć

Wykorzystując przycisk „Dodaj”, uzupełnij zdjęcia Twojej firmy prezentowane w portalu klienta. Możesz tutaj wprowadzić ponownie swoje zdjęcie główne, które uzupełnione zostało na początku oraz inne zdjęcia przybliżające Twoją działalność, realizowane usługi etc.

Każde ze zdjęć nie może mieć większej wagi niż 4mb. Po kliknięciu przycisku „Edytuj”, możesz przypisywać zdjęciu numer porządkowy, w ten sposób decydując o kolejności ich wyświetlania.

Przelewy24

Przelewy24

Jeśli chcesz umożliwić swoim klientom dokonywanie płatności online, musisz skonfigurować swoje konto w Przelewy24. Tylko ten system płatności jest skonfigurowany z naszym systemem. Po kliknięciu przycisku „Utwórz konto”, system wyświetli kolejne instrukcje, by dokonać rejestracji. Po jej przeprowadzeniu, płatności online dostępne będą w naszym systemie dla Twoich klientów.

Jeśli posiadasz już konto w serwisie Przelewy24, musisz założyć drugie konto dedykowane platformie rezerwacyjnej CALDIS. Jeśli korzystasz ze swojej dotychczasowej bramki płatności w innych miejscach sieci, możesz robić to nadal. Dla naszego systemu, potrzebujesz jednak osobnego konta w Przelewy24. Serwis Przelewy24 pobiera marżę od każdej transakcji w wysokości 1,59%.

W przypadku wątpliwości, skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail – pomoc@caldis.pl.

Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!

Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!