Ustawienia w systemie rezerwacji CALDIS.

Ustawienia firmy, kalendarza, i wiadomości SMS

W kalendarzu on-line od CALDIS w łatwy i szybki sposób skonfigurować można swoje konto. Wyjaśnia to krótka instrukcja tuż po zarejestrowaniu się w systemie. W tym wpisie dowiesz się natomiast, jak skonfigurować ustawienia rezerwacji oraz ustawienia automatycznych SMS-ów.

Przechodząc do sekcji Ustawienia, do skonfigurowania mamy ustawienia rezerwacji, ustawienia automatycznych SMS-ów oraz dane firmowe. W tym miejscu wgrać możemy także swój logotyp, który automatycznie dodawany jest następnie przy generowaniu rachunków lub faktur.

Ustawienia rezerwacji – dopasuj grafik on-line do swojej branży

Najistotniejszym elementem kalendarza on-line są ustawienia dotyczące rezerwacji. Nadawane są one automatycznie po wyborze branży przy rejestracji, dowolnie jednak można je edytować. Wybieramy więc podstawowy widok kalendarza (dostępne tryby – miesięczny, tygodniowy lub dzienny), każdorazowo możemy też będąc na poziomie rezerwacji wybierać interesujący nas widok wedle potrzeby. Wybieramy domyślne godziny rezerwacji (lub wyłączamy tę opcję), oraz godziny naszej pracy (zakres godzin zaznaczony jest na grafiku, a system pokazuje nam np. w widoku dniowym kalendarz od godz. 7.00).

Ustawienia automatycznych SMS-ów

Kalendarz rezerwacyjny od CALDIS daje możliwość automatycznego potwierdzenia wizyt Twoich klientów. Wpierw możemy więc funkcję włączyć (lub pozostawić nieaktywną, jeśli nie chcesz z niej korzystać), następnie tworząc treść automatycznego SMS-a. Ważne, by znalazły się w niej data i godzina, zapisane z symbolem #. Dzięki temu system przypomni Twojemu klientowi termin Waszego spotkania. W systemie przygotowany został przykładowy e-mail, jego treść można dowolnie edytować. Włączenie tej funkcji na poziomie ustawień spowoduje, że przy tworzeniu każdej rezerwacji automatyczny SMS będzie zaznaczony jako aktywny. Równocześnie można go jednak na tym poziomie wyłączyć lub włączyć, jeśli byłby nieaktywny na poziomie ustawień. To Ty decydujesz, czy każdorazowo wysyłasz automatycznego SMS-a (lub tylko dla wybranych rezerwacji) i jakie rozwiązanie jest korzystniejsze dla Ciebie.

Dane firmowe, logotyp

Korzystając z serwisu uzupełniasz dane swojej firmy, które system wykorzysta następnie, gdy tworzyć będziesz faktury lub rachunki. Istotnym jest więc, by nazwa Twojej firmy, numer NIP oraz dane adresowe wypełnione zostały poprawnie. Adres e-mail oraz numer telefonu uzupełniony zostanie automatycznie podczas rejestracji konta. Pola strona www, numer konta bankowego oraz nazwa banku wypełnić możesz dowolnie, wówczas znajdą się one również na rachunku lub fakturze. Kalendarz on-line od CALDIS daje również możliwość wgrania do systemu logotypu Twojej firmy. Pojawiał się będzie każdorazowo na Twoim dokumencie podczas generowania przez Ciebie rachunku lub faktury!

Grafik on-line od CALDIS!

Wszystkie funkcjonalności sprawdzić możesz podczas 30-dniowego, DARMOWEGO okresu testowego. Jeśli nie masz jeszcze konta, sprawdź nas TERAZ! A jeśli Twoje konto jest już gotowe i masz inne pytania związane ustawieniami w systemie, pisz do nas na: biuro@caldis.pl!

Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!

Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!