System rezerwacji dla fryzjerów
Salon fryzjerski korzystający z kalendarza online dla fryzjera to obecnie połączenie bardzo powszechne. Szybki proces przyjęcia rezerwacji dla klienta lub sama jego aktywność dzięki aplikacji, powiadomienia SMS pozwalające na zminimalizowanie odwołanych wizyt, prostota i przejrzystość dostępna z każdego rodzaju urządzenia. Ta utrzymana może zostać m.in. dzięki kategoryzacjom, przypisywaniu kolorów czy podstawowej funkcji, jaką są usługi. System rezerwacji dla fryzjerów automatycznie zapisuje czas potrzebny na obsługę danego klienta czy klientki. Jeśli szukasz nowej odsłony kalendarza online dla Twojego salonu lub po raz pierwszy chcesz podjąć „wyzwanie”, poznajmy się bliżej!
Kalendarz online dla fryzjerów – obsługa klientów na najwyższym poziomie
System Caldis to dla mnie ogromne ułatwienie w rezerwacjach samochodów. Długo szukałem programów dostępnych na rynku, sam też próbowałem zrobić prosty kalendarz, jednak spośród wszystkich dostępnych narzędzi, Caldis był najbardziej optymalny pod względem kosztowym i narzędziowym. Do rezerwacji potrzebuję prostego rozwiązania, które mogę dostosować do swoich potrzeb. Caldis właśnie taki jest. Najprościej byłoby powiedzieć, że najbardziej przydatną funkcją jest właśnie kalendarz, ale ja wskażę dwie inne: możliwość wystawienia faktury do rezerwacji i moduł klientów. Dzięki temu pierwszemu mogę sam dostosować wygląd faktury, nie muszę korzystać z innego narzędzia. Dzięki drugiemu, jestem w stanie szybko zweryfikować, czy dany klient był już u mnie, kiedy rezerwował auto. Współpraca przebiega bardzo dobrze. Narzędzie cały czas się rozwija, wsłuchując się w potrzeby swoich klientów. Nie zamieniłbym go na inne!
KISZ Jakub Sienkiewicz
Kalendarz od CALDIS jest prosty, przejrzysty, intuicyjny. To pozwala nam na sprawne zarządzanie rezerwacjami, a opcja karty pojazdu i automatyzacja powiadomień o serwisie, przeglądzie czy ubezpieczeniu umożliwiła nam skupienie się stricte na obsłudze klienta. System sam przypomina, kiedy powinniśmy podjąć poszczególne działania, a dodatkowo możemy je archiwizować w ramach historii pojazdu dostępnej właśnie w karcie pojazdu. To także rozwiązanie dla nas przydatne. Dużym plusem jest również możliwość dodania do systemu swojego szablonu umowy czy protokołu, generowanego następnie z danej rezerwacji. Jeśli prowadzisz więc swoją wypożyczalnię, polecam system rezerwacji caldis.pl
Krzysztof Trepczyński - ANBUD
Wdrożenie w naszej szkole językowej kalendarza online od CALDIS pozwoliło nam odzyskać 90% czasu poświęcanego do tej pory na obsługę rezerwacji lub ich przekładanie. Uczniowie przekładają obecnie lekcje sami, system podpowiada tylko dostępne terminy i godziny. Wcześniej nie było to możliwe. Aplikacja jest dostępna zarówno dla nauczycieli, jak również uczniów. Korzystamy z powiadomień SMS czy rezerwacji cyklicznych, a tej pierwszej opcji zdecydowanie nam brakowało wcześniej. Na wysokim poziomie jest również obsługa klienta, co również jest dla nas bardzo ważne. Z pełnym przekonaniem mogę polecić system CALDIS do wdrożenia w szkole lub miejscu, gdzie organizowane są zajęcia.
Katarzyna Nalewalska - Super School
MODUŁ WIADOMOŚCI
- powiadomienia SMS (m.in. przyjęcie rezerwacji, przypomnienie o kończącym się najmie)
- czat SMS (sprawdzaj odpowiedzi od klientów, wysyłaj dodatkowe wiadomości)
- kampanie SMS do całej bazy klientów (realizuj wysyłkę promocyjnych SMS-ów)
- powiadomienia oraz kampanie E-MAIL
PORTAL KLIENTA
Kalendarz online od CALDIS dostępny może być dla Ciebie wewnętrznie, w razie potrzeby możesz jednak udostępnić go Twoim klientom – poprzez nasz Portal Klienta oraz integrację API na Twojej stronie www.
Twój klient dokona rezerwacji w dowolnym momencie, równocześnie dzięki systemowi płatności Przelewy 24 możesz wymagać płatności!
Wypróbuj za darmoSkorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!
Podsumowanie
- proste i przejrzyste rezerwacje (m.in. widok mobilny, tygodniowy, dniowy)
- moduł usług (możliwość wprowadzania różnych cen, zależnych np. od dnia tygodnia)
- rozbudowany system powiadomień SMS wraz z czatem SMS (przyjmuj wiadomości od swojego klienta)
- system SMS oraz E-MAIL przeznaczony do działań marketingowo-promocyjnych
- karta klienta (historia wizyt, możliwość dodawania notatek, plików zdjęciowych, dokumentów, statystyki)
- karnety lub pakiety usług (przejrzyste rozliczanie kolejnych wizyt)
- możliwość pobierania opłat od klientów (integracja z systemem płatniczym Przelewy24)
- grafiki pracy (zarządzaj w prosty sposób pracą Twojego salonu)
- aplikacje mobilne (urządzenia Android oraz iOS)
Program do obsługi salonu fryzjerskiego - nowoczesna komunikacja z klientami
Program do salonu fryzjerskiego od CALDISzostał stworzony z myślą o branży beauty, szczególnie w kontekście zakładów fryzjerskich. Niezależnie od tego, czy pracujesz samodzielnie, czy z zespołem, nasz kalendarz fryzjerski online idealnie wpasuje się w Twoje potrzeby.
Kalendarz aplikacja dla fryzjerów od CALDIS oferuje proste, ale także zaawansowane funkcje, które usprawniają codzienną pracę. Możesz korzystać z widoku dodawania rezerwacji w wersji skróconej lub pełnej – wybór należy do Ciebie. Co więcej, system posiada aplikacje mobilne, które ułatwiają przyjmowanie rezerwacji. Klienci mogą dodawać rezerwacje samodzielnie, co daje Ci elastyczność w zarządzaniu wizytami.
Nasz system rezerwacji dla fryzjerów to narzędzie, które umożliwia efektywne zarządzanie bazą klientów, realizowanie promocji i automatyczne wysyłanie powiadomień. Możesz także zarządzać karnetami i pakietami. Co istotne, kalendarz aplikacja CALDIS jest dostępny w przystępnej cenie – pakiet solo dla fryzjerów działających indywidualnie kosztuje nawet tylko 49 zł netto!
Automatyczne powiadomienia – system SMS w salonie fryzjerskim
Nie ma w Polsce salonu fryzjerskiego, który po zapoznaniu się z systemem SMS, związanym przede wszystkim z przypominaniem klientom o wizytach, wyobrażałby sobie zaprzestanie jego użytkowania. Dlatego szczególną uwagę przykładamy do systemu SMS dostępnego w ramach aplikacji CALDIS. Funkcja wchodząca w zakres sekcji Wiadomości, gdzie realizujemy również wysyłki e-maili, została rozbudowana w sposób dający pełną swobodę wykorzystania dla każdego zakładu fryzjerskiego.
System rezerwacji online dla salonu fryzjerskiego może wysyłać automatyczne SMS-y, gdy dodasz rezerwację dla klienta. Po wprowadzeniu rezerwacji klient lub klientka Twojego salonu otrzyma powiadomienie o nadchodzącej wizycie. Następnie, na 24 godziny przed wizytą, system ponownie wyśle SMS-a z przypomnieniem. Co istotne, możesz konfigurować dokładną liczbę godzin, zwiększając ją np. do 48 godzin, aby powiadomienie zostało wysłane na dwa dni przed realizacją danej usługi.
Dodatkowo, istnieje możliwość automatyzacji wysyłki SMS po zakończonej wizycie – na przykład dwa dni po jej zakończeniu, z podziękowaniem i prośbą o opinię. System rezerwacji online od CALDIS w podstawowym rozwiązaniu bazuje na stałym numerze telefonu, co umożliwia komunikację dwukierunkową. Jeśli Twój klient lub klientka odpowiedzą na automatyczną wiadomość z systemu, otrzymasz powiadomienie w systemie oraz mailowo, że masz wiadomość od wybranego klienta. Następnie możesz kontynuować korespondencję SMS poprzez funkcję czatu w sekcji Wiadomości.
To szczególnie istotne w przypadku, gdy współpracą z klientami zajmuje się więcej niż jedna osoba. W standardowych warunkach jeden telefon w salonie fryzjerskim na recepcji utrudnia dostęp dla wielu pracowników. Dzięki aplikacji od CALDIS wiadomości tekstowe może wysyłać każdy pracownik z odpowiednim dostępem. W praktyce to oznacza, że każdy może automatycznie otrzymać SMS-a, a odpowiedzią może zająć się fryzjerka lub fryzjer zainteresowany danym klientem.
Jeśli funkcja czatu Cię nie interesuje, możesz alternatywnie skorzystać z opcji nadpisywania numeru nadawcy, co pozwoli na wysyłanie SMS-ów pod nazwą Twojej firmy.
Usługi i kategorie
System rezerwacji dla zakładu fryzjerskiego staje się niezwykle przydatny dzięki możliwości dodawania usług oraz ich kategoryzacji. Bez względu na to, czy korzystasz z programu w wersji wewnętrznej czy pełnej, masz możliwość konfigurowania swoich usług.
W aplikacji do salonu fryzjerskiego możesz dodawać wszystkie dostępne usługi, ustalać ich ceny oraz czas realizacji. Możliwe jest również wprowadzenie przerw między wizytami oraz czasowych blokad przed rozpoczęciem usługi. Takie rozwiązania są szczególnie istotne, gdy klienci rezerwują wizyty sami w kalendarzu online dla fryzjerów.
W przypadku, gdy Twoje usługi są dostępne tylko na jednym stanowisku, system automatycznie zablokuje je dla innych klientów. Oprócz tego, wprowadzanie kategorii pozwala na lepszą organizację i kolorowe oznaczanie usług w kalendarzu. Możesz dostosować widok do własnych potrzeb, co ułatwia zarządzanie salonem fryzjerskim.
Karta klienta – nowoczesne rozwiązanie od kalendarza online w zakładzie fryzjerskim
Kalendarz aplikacja CALDIS automatycznie tworzy kartę klienta. W sekcji Baza klientów znajdziesz listę wszystkich osób, które korzystały z Twoich usług. Przy wprowadzaniu kolejnych rezerwacji, system automatycznie zapisuje informacje o kliencie, w tym imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail.
Karta klienta umożliwia łatwe realizowanie powiadomień i przypomnień SMS. Dodatkowo, możesz przeglądać historię rezerwacji, notatki oraz wysyłane wiadomości SMS i e-mail. Oprogramowanie dla salonu pozwala także na dodawanie dodatkowych pól, co umożliwia gromadzenie istotnych danych o klientach.
Dzięki temu, że możesz importować klientów z innych systemów lub plików Excel, zarządzanie bazą klientów staje się szybkie i efektywne. Niezależnie od tego, ile osób znajduje się w Twojej bazie, system CALDIS pozwoli Ci na łatwe i skuteczne zarządzanie relacjami z klientami.
Aplikacja do rezerwacji fryzjera – dla salonu i klienta!
Aplikacja do rezerwacji fryzjera dostępna jest w różnych formach – zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i poprzez dedykowane aplikacje mobilne na systemy Android oraz iOS. Dzięki temu zarządzanie salonem fryzjerskim możliwe jest w każdej chwili i z dowolnego miejsca, wystarczy tylko dostęp do internetu. To ogromna wygoda, która pozwala na elastyczne planowanie pracy, nie tylko w czasie urlopu.
Przygotowanie się do dnia pracy czy ustalenie harmonogramu można zrealizować przed przybyciem do salonu. Odpowiedź na wiadomość od klientki, która skontaktowała się późnym popołudniem, jest możliwa bez wprowadzania zamieszania, nawet przy pracy zespołowej w salonie. Każdy pracownik, fryzjer czy fryzjerka ma dostęp do aplikacji, co znacznie ułatwia obsługę.
Aplikacje mobilne od CALDIS zwiększają swobodę działania, a klienci mają możliwość korzystania z systemu do dokonywania rezerwacji online. Klienci mogą pobrać aplikację CALDIS, aby przeglądać swoje przyszłe i archiwalne wizyty, sprawdzać płatności oraz liczbę zrealizowanych wizyt w ramach karnetu czy pakietu.
Aplikacja umożliwia również dokonywanie płatności za usługi. Co więcej, aplikacja do rezerwacji fryzjera oferuje opcję udostępniania rezerwacji online oraz możliwość pobierania opłat za pośrednictwem wbudowanej bramki płatniczej, współpracującej z renomowanym i bezpiecznym operatorem płatniczym Przelewy24. To nowoczesne rozwiązanie zapewnia wygodę w każdym aspekcie, co czyni program do salonów fryzjerskich od CALDIS wyjątkowym.
Karnety i pakiety – proste rozliczenia w oprogramowaniu dla salonu
Jeśli Twoi klienci korzystają z pakietów usług obejmujących kilka wizyt lub oferujesz im karnety, kalendarz online dla fryzjerów znacznie przyspieszy i ułatwi Twoje działania. System pozwala na wprowadzanie karnetów oraz przypisywanie do nich konkretnych usług, co umożliwia ich realizację dla wybranych klientów. Dzięki tej opcji masz pewność, że z zaplanowanych pięciu wizyt pozostały do zrealizowania np. tylko dwie.
W sekcji karnetów w oprogramowaniu dla salonów fryzjerskich możesz zaznaczyć status płatności, a także poprosić klienta o uregulowanie płatności za cały pakiet. W tym przypadku przydatne są plany, takie jak Plan Solo lub Plan Premium Plus, które umożliwiają pobieranie opłat bezpośrednio od Twoich klientów. Tworząc pakiet usług lub karnet, możesz jednym kliknięciem wygenerować link do płatności, który klient otrzyma mailem lub zobaczy w aplikacji mobilnej.
Co istotne, nie musisz udostępniać swojego kalendarza do wyboru terminów przez klientów. Jeśli wolisz przyjmować rezerwacje osobiście lub przez pracowników, możesz zachować kalendarz w trybie prywatnym. Mimo to, wspomniane pakiety umożliwią Ci pobieranie płatności od klientów, co jest wygodne i bezpieczne.
Ważne jest, że system rezerwacji dla fryzjerów od CALDIS nie pobiera żadnej dodatkowej prowizji. Jedyną opłatą jest ta wynikająca ze współpracy z operatorem płatności, która wynosi 1,59%. To kolejny argument przemawiający za usprawnieniem codziennej pracy w Twoim salonie fryzjerskim z wykorzystaniem aplikacji do rezerwacji terminów.
Fryzjer - rezerwacje online - przenieś terminy na stronę internetową Twojego salonu
Jak już wcześniej wspomniano, sposób korzystania z kalendarza aplikacji do rezerwacji fryzjera od CALDIS zależy od Twoich indywidualnych potrzeb. Możesz używać go wyłącznie do wewnętrznego zarządzania, ale także umożliwić klientom dokonywanie rezerwacji online. W przypadku tej drugiej opcji masz trzy możliwości udostępniania terminarza fryzjerskiego.
Pierwsza opcja to uruchomienie rezerwacji online i stworzenie podstawowego konta swojego salonu w Portalu Klienta od CALDIS. Klient może znaleźć Cię w Internecie, a Ty możesz umieścić link do tej podstrony na swojej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Na stronie będą dostępne oferowane przez Twój salon fryzjerski usługi, realizujący je pracownicy oraz podstawowe dane teleadresowe. Możesz również skonfigurować konto dla operatora płatności Przelewy24, co umożliwi pobieranie płatności.
Drugą opcją jest korzystanie z dedykowanej aplikacji mobilnej od CALDIS, dostępnej na wszystkie rodzaje urządzeń. Aplikacja z tzw. niebieską ikonką (zielona to wersja biznesowa) umożliwia klientom rezerwowanie terminów bez konieczności odwiedzania Twojej strony internetowej i wyszukiwania profilu firmowego.
Trzecią możliwością jest bezpośrednie połączenie kalendarza dla fryzjerów z Twoją stroną internetową. Dzięki dedykowanemu rozwiązaniu API, Twoi klienci mogą dokonywać rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie. W tej opcji masz pełną kontrolę nad aspektami tekstowo-graficznymi, podczas gdy system działa identycznie jak w dwóch pierwszych przypadkach.
Terminarz dla salonu fryzjerskiego - najczęściej zadawane pytania
Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące terminarza dla salonu fryzjerskiego CALDIS.
Aplikacja do rezerwacji fryzjera od CALDIS umożliwia łatwe zarządzanie salonem zarówno dla pracowników, jak i klientów. Dzięki dostępowi do kalendarza online, możliwe jest umawianie wizyt w każdej chwili z dowolnego miejsca. Klienci mogą korzystać z funkcji przypominania o wizytach oraz dokonywać płatności online za usługi.
Kalendarz fryzjerski pozwala na tworzenie karnetów i pakietów usług, co ułatwia rozliczenia i płatności online. Możesz przypisać usługi do karnetu, a następnie realizować je dla wybranych klientów. Terminarz dla fryzjera umożliwia również pobieranie płatności bezpośrednio od klientów, co jest wygodne i bezpieczne.
Tak, możesz udostępnić kalendarz online klientom na trzy sposoby: poprzez Portal Klienta CALDIS, dedykowaną aplikację mobilną lub bezpośrednie połączenie kalendarza z Twoją stroną internetową za pomocą API. Dzięki temu klienci mogą łatwo umawiać wizyty online.
Terminarz dla salonu fryzjerskiego umożliwia automatyczne wysyłanie przypomnień o wizytach poprzez SMS lub e-mail. Klient otrzyma powiadomienie o zaplanowanej wizycie oraz przypomnienie na 24 godziny przed wizytą. Można również skonfigurować system, aby wysyłał podziękowania po zakończonej wizycie.
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!