Wypróbuj przez 30 dni za darmo!

System rezerwacji dla fryzjera i salonu fryzjerskiego - kalendarz online

Twój prosty kalendarz internetowy! Narzędzie usprawniające biznesową codzienność każdej osoby zajmującej się rezrewacjami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Logo systemu rezerwacji CALDIS
Salon fryzjerski korzystający z kalendarza online dla fryzjera to obecnie połączenie bardzo powszechne.
Szybki proces przyjęcia rezerwacji dla klienta lub sama jego aktywność dzięki aplikacji, powiadomienia SMS pozwalające na zminimalizowanie odwołanych wizyt, prostota i przejrzystość dostępna z każdego rodzaju urządzenia. Ta utrzymana może zostać m.in. dzięki kategoryzacjom, przypisywaniu kolorów czy podstawowej funkcji, jaką są usługi. System rezerwacji dla fryzjerów automatycznie zapisuje czas potrzebny na obsługę danego klienta czy klientki. Jeśli szukasz nowej odsłony kalendarza online dla Twojego salonu lub po raz pierwszy chcesz podjąć „wyzwanie”, poznajmy się bliżej!
Przejrzyste zarządzanie rezerwacjami w Twoim salonie - wybierz CALDIS
Automatyczne powiadomienia SMS, usługi, aplikacja mobilna i…
3O
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego! Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!

Kalendarz online dla fryzjerów

automatyczne usługi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
karta klienta
statystyki, raporty
kategoryzacja - m.in. własna kolorystyka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
karnety, pakiety
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
powiadomienia SMS
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
aplikacje mobilne
płatności (m.in. Przelewy24, BLIK, faktury)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dołącz do grona naszych klientów
Moduł wiadomości
  • powiadomienia SMS (m.in. potwierdzenie przyjęcia rezerwacji, przypomnienie o zbliżającej się rezerwacji)
  • czat SMS (sprawdzaj odpowiedzi od klientów, wysyłaj dodatkowe wiadomości)
  • kampanie SMS do całej bazy klientów (realizuj wysyłkę promocyjnych SMS-ów)
  • powiadomienia oraz kampanie E-MAIL
  • SMS-y z nadpisaną nazwą nadawcy (np. nazwa Twojej firmy zamiast numeru telefonu - opcja dodatkowa)
Portal Klienta

Kalendarz online od CALDIS dostępny może być dla Ciebie wewnętrznie, w razie potrzeby możesz jednak udostępnić go Twoim klientom – poprzez nasz Portal Klienta oraz integrację API na Twojej stronie www.

Twój klient dokona rezerwacji w dowolnym momencie, równocześnie dzięki systemowi płatności Przelewy24 możesz wymagać płatności!

Udostępnij swoje usługi do rezerwacji – wszystkie lub wybrane – zyskuj rezerwacje w momencie, gdy nie masz czasu odebrać telefonu lub… śpisz. Pozwól Twoim klientom umówić się wtedy, gdy to oni mają najlepszy czas na wybór swojej ulubionej usługi.

Uruchom rezerwacje online, zyskaj przewagę nad swoimi konkurentami – Twój salon na wyciągnięcie ręki przez cały czas!

Korzystaj z automatycznych statystyk, miej salon pod kontrolą.
Sprawdzaj rezerwacje w aplikacji mobilnej, pobieraj płatności w szybki sposób
Program oferuje
  • proste i przejrzyste rezerwacje (m.in. widok dniowy, tygodniowy, mobilny, lista rezerwacji)
  • usługi (określanie czasu ich trwania, wartości, przypisywanie kolorystyki poprzez stworzenie kategorii)
  • karta pacjenta/klienta (archiwizowanie notatek, dokumentów, lista wizyt etc.)
  • karnety/pakiety (tworzenie pakietów wizyt dla pacjenta/klienta)
  • pobieranie płatności od pacjentów/klientów (BLIK, Przelewy24)
  • wbudowany moduł faktur i rachunków (proste generowanie PDF i wysyłka do klienta, księgowości)
  • automatyczne dokumenty wraz z podpisem na ekranie (np. ankieta klienta, zgoda na usługę)
  • rozbudowany system SMS oraz E-MAIL (powiadomienia, przypomnienia, podziękowania)
  • grafiki pracy (zarządzaj w prosty sposób pracą Twojego gabinetu)
Czym się wyróżnia kalendarz dla fryzjerów?
01
Funkcjonalności kalendarza fryzjerskiego w systemie CALDIS
02
Automatyczne powiadomienia SMS
01
Funkcjonalny kalendarz fryzjera Korzystaj z wielu możliwości oferowanych przez kalendarz online CALDIS - zyskaj czas, przejrzystość i zadowolenie. Wprowadź bazę klientów, dodaj usługi i przypisz im swoje kolory, skonfiguruj automatyczne powiadomienia oraz przypomnienia SMS. Pozwól, by kalendarz wspierał Cię w salonowej codzienności, a Twój grafik pracy był wypełniony zawsze optymalnie. Twórz konta użytkowników dla swoich pracowników, przypisuj im odpowiednie role i miej wszystko pod kontrolą. W jednym miejscu, z dostępem poprzez aplikację mobilną. Rozliczenia i płatności? W CALDIS klient może zapłacić Ci m.in. popularnym BLIK-iem.
02
Automatyczne powiadomienia SMS Wysyłaj SMS-y dotyczące rezerwacji klientów zgodnie z Twoimi potrzebami. Mogą to być m.in. automatyczne powiadomienie o zapisanej przez Ciebie rezerwacji, przypomnienie o zbliżającej się wizycie czy podziękowanie za nią oraz prośba o opinię. Co istotne, korzystając z wbudowanego modułu SMS w CALDIS możesz… otrzymywać odpowiedzi od Twoich klientów! Komunikacja dwukierunkowa umożliwia Ci szybkie podejmowanie decyzji, szczególnie, gdy z różnych przyczyn klient odwołuje swoją wizytę. A jeśli chcesz postawić na nowoczesne rozwiązania, uruchomić możesz też nadpisaną nazwę nadawcy, czyli nazwa Twojego salonu zamiast numeru telefonu!
Jakie są zalety korzystania z aplikacji do rezerwacji fryzjera od CALDIS?

Aplikacja do rezerwacji fryzjera od CALDIS umożliwia łatwe zarządzanie salonem zarówno dla pracowników, jak i klientów. Dzięki dostępowi do kalendarza online, możliwe jest umawianie wizyt w każdej chwili z dowolnego miejsca. Klienci mogą korzystać z funkcji przypominania o wizytach oraz dokonywać płatności online za usługi.

Jak działa karnet i pakiet w kalendarzu fryzjerskim online?

Kalendarz fryzjerski pozwala na tworzenie karnetów i pakietów usług, co ułatwia rozliczenia i płatności online. Możesz przypisać usługi do karnetu, a następnie realizować je dla wybranych klientów. Terminarz dla fryzjera umożliwia również pobieranie płatności bezpośrednio od klientów, co jest wygodne i bezpieczne.

Czy mogę udostępnić kalendarz online klientom?

Tak, możesz udostępnić kalendarz online klientom na trzy sposoby: poprzez Portal Klienta CALDIS, dedykowaną aplikację mobilną lub bezpośrednie połączenie kalendarza z Twoją stroną internetową za pomocą API. Dzięki temu klienci mogą łatwo umawiać wizyty online.

Jak działa system przypomnień w CALDIS?

Terminarz dla salonu fryzjerskiego umożliwia automatyczne wysyłanie przypomnień o wizytach poprzez SMS lub e-mail. Klient otrzyma powiadomienie o zaplanowanej wizycie oraz przypomnienie na 24 godziny przed wizytą. Można również skonfigurować system, aby wysyłał podziękowania po zakończonej wizycie.

Program do obsługi salonu fryzjerskiego - nowoczesna komunikacja z klientami

Program do salonu fryzjerskiego od CALDIS został stworzony z myślą o branży beauty, szczególnie w kontekście zakładów fryzjerskich. Niezależnie od tego, czy pracujesz samodzielnie, czy z zespołem, nasz kalendarz fryzjerski online idealnie wpasuje się w Twoje potrzeby.

Kalendarz aplikacja dla fryzjerów od CALDIS oferuje proste, ale także zaawansowane funkcje, które usprawniają codzienną pracę. Możesz korzystać z widoku dodawania rezerwacji w wersji skróconej lub pełnej – wybór należy do Ciebie. Co więcej, system posiada aplikacje mobilne, które ułatwiają przyjmowanie rezerwacji. Klienci mogą dodawać rezerwacje samodzielnie, co daje Ci elastyczność w zarządzaniu wizytami.

Nasz system rezerwacji dla fryzjerów to narzędzie, które umożliwia efektywne zarządzanie bazą klientów, realizowanie promocji i automatyczne wysyłanie powiadomień. Możesz także zarządzać karnetami i pakietami. Co istotne, kalendarz aplikacja CALDIS jest dostępny w przystępnej cenie – pakiet solo dla fryzjerów działających indywidualnie kosztuje nawet tylko 49 zł netto!

Automatyczne powiadomienia – system SMS w salonie fryzjerskim

Nie ma w Polsce salonu fryzjerskiego, który po zapoznaniu się z systemem SMS, związanym przede wszystkim z przypominaniem klientom o wizytach, wyobrażałby sobie zaprzestanie jego użytkowania. Dlatego szczególną uwagę przykładamy do systemu SMS dostępnego w ramach aplikacji CALDIS. Funkcja wchodząca w zakres sekcji Wiadomości, gdzie realizujemy również wysyłki e-maili, została rozbudowana w sposób dający pełną swobodę wykorzystania dla każdego zakładu fryzjerskiego.

Oprogramowanie dla salonu fryzjerskiego może wysyłać automatyczne SMS-y, gdy dodasz rezerwację dla klienta. Po wprowadzeniu rezerwacji klient lub klientka Twojego salonu otrzyma powiadomienie o nadchodzącej wizycie. Następnie, na 24 godziny przed wizytą, system ponownie wyśle SMS-a z przypomnieniem. Co istotne, możesz konfigurować dokładną liczbę godzin, zwiększając ją np. do 48 godzin, aby powiadomienie zostało wysłane na dwa dni przed realizacją danej usługi.

Dodatkowo, istnieje możliwość automatyzacji wysyłki SMS po zakończonej wizycie – na przykład dwa dni po jej zakończeniu, z podziękowaniem i prośbą o opinię. System rezerwacji online od CALDIS w podstawowym rozwiązaniu bazuje na stałym numerze telefonu, co umożliwia komunikację dwukierunkową. Jeśli Twój klient lub klientka odpowiedzą na automatyczną wiadomość z systemu, otrzymasz powiadomienie w systemie oraz mailowo, że masz wiadomość od wybranego klienta. Następnie możesz kontynuować korespondencję SMS poprzez funkcję czatu w sekcji Wiadomości.

To szczególnie istotne w przypadku, gdy współpracą z klientami zajmuje się więcej niż jedna osoba. W standardowych warunkach jeden telefon w salonie fryzjerskim na recepcji utrudnia dostęp dla wielu pracowników. Dzięki aplikacji od CALDIS wiadomości tekstowe może wysyłać każdy pracownik z odpowiednim dostępem. W praktyce to oznacza, że każdy może automatycznie otrzymać SMS-a, a odpowiedzią może zająć się fryzjerka lub fryzjer zainteresowany danym klientem.

Jeśli funkcja czatu Cię nie interesuje, możesz alternatywnie skorzystać z opcji nadpisywania numeru nadawcy, co pozwoli na wysyłanie SMS-ów pod nazwą Twojej firmy.