Kalendarz online od CALDIS dostępny może być dla Ciebie wewnętrznie, w razie potrzeby możesz jednak udostępnić go Twoim klientom – poprzez nasz Portal Klienta oraz integrację API na Twojej stronie www.
Twój klient dokona rezerwacji w dowolnym momencie, równocześnie dzięki systemowi płatności Przelewy24 możesz wymagać płatności!
Udostępnij swoje usługi do rezerwacji – wszystkie lub wybrane – zyskuj rezerwacje w momencie, gdy nie masz czasu odebrać telefonu lub… śpisz. Pozwól Twoim klientom umówić się wtedy, gdy to oni mają najlepszy czas na wybór swojej ulubionej usługi.
Uruchom rezerwacje online, zyskaj przewagę nad swoimi konkurentami – Twój salon na wyciągnięcie ręki przez cały czas!
Kalendarz medyczny od CALDIS dostępny jest w formie bezpłatnej przez 30 dni. Po zakończeniu okresu testowego należy wybrać interesujący Cię dostępny plan i dokonać opłaty.
Subskrypcja na kalendarz medyczny dostępna jest w trzech formułach – płatność miesięczna, płatność kwartalna, płatność roczna. W przypadku wyboru 12-miesięcznej współpracy, skorzystać można z rabatu. Jego wysokość zależna jest od wybranego planu.
Nie. Kalendarz medyczny od CALDIS dostępny jest bez umowy. Warunki współpracy zostają zatwierdzone poprzez akceptację regulaminu, a dostęp do systemu przyznany zostaje na opłacony okres czasu. W przypadku rezygnacji, konto wygasa z dniem zakończenia się subskrypcji.
Tak. Kalendarz medyczny umożliwia pobieranie płatności od pacjentów i rozliczanie wizyt. W CALDIS dostępny jest operator płatności Przelewy24 – za jego pośrednictwem pobierać można płatności poprzez BLIK lub wygenerowanie linku do płatności, za pomocą którego klient sam wybiera opcję zapłaty (np. przelew online).
Z kalendarza medycznego skorzystać można na dwa sposoby – tylko na własny użytek lub udostępniając równocześnie rezerwacje online. Jeśli potrzebujesz więc, by odciążyć swoją recepcję lub swój telefon, gdy działasz indywidualnie, uruchomienie rezerwacji online dla pacjentów będzie świetnym rozwiązaniem.
Tak. CALDIS umożliwia bezpośrednio integrację ze stroną www poprzez API. Kalendarz może więc zostać w pełni dostosowany do Twoich potrzeb i strony – m.in. z perspektywy integralnego wyglądu z istniejącą już stroną www.
Tak. Pacjenci mogą otrzymywać SMS przypominające o wizycie. System domyślnie wysyła je 24 godziny przed wizytą, możesz jednak dowolnie wydłużyć lub skrócić ten czas.
W pakiecie podstawowym SMS w każdym miesiącu jest 100 SMS-ów gratis (przeliczenie ze względu na liczbę znaków, szczegóły w regulaminie). Po przekroczeniu tej liczby dopłata wynosi 0,05 zł netto za SMS-a. SMS-y wysyłane są ze stałego numeru przyznanego od CALDIS, co umożliwia klientowi odpowiedź na taką wiadomość, wyświetlaną następnie w systemie CALDIS.
Tak. W pakiecie rozszerzonym SMS istnieje taka możliwość. Koszt utrzymania nazwy wynosi 9,90 zł netto miesięcznie, opłata za SMS wynosi 0,12 zł netto szt. (brak darmowego pakietu). Rozwiązanie uniemożliwia komunikację dwukierunkową, klient nie jest w stanie odpisać na SMS-a. W przypadku wątpliwości, napisz do nas na pomoc@caldis.pl.

Jednym z kluczowych elementów systemu CALDIS jest intuicyjny kalendarz rezerwacji, który zapewnia pełną przejrzystość i łatwość w planowaniu wizyt pacjentów. Możesz zarządzać dowolną liczbą kalendarzy, dostosowanych do potrzeb Twojego gabinetu – niezależnie, czy prowadzisz praktykę lekarską, stomatologiczną, czy terapeutyczną.
Pełna kontrola nad harmonogramem - kalendarz medyczny oferuje różne tryby wyświetlania – podstawowe: dzienny, tygodniowy i miesięczny oraz inne układy – np. dzienny poziomy lub miesięczny pionowy. Dzięki temu fizjoterapeuta może łatwo przeglądać nadchodzące wizyty oraz dostosowywać harmonogram do bieżących potrzeb, co umożliwia elastyczne zarządzanie czasem.
Szybkie dodawanie i edycja wizyt - w systemie CALDIS dodanie nowej wizyty pacjenta jest proste i szybkie, a każdą wizytę można w razie potrzeby zmodyfikować. To elastyczne podejście pozwala na sprawne dostosowanie kalendarza medycznego.
Podział na kategorie wizyt i zarządzanie usługami - w programie dla gabinetów lekarskich można kategoryzować wizyty w zależności od typu usługi (np. konsultacja, zabieg, terapia) czy pacjenta (NFZ, prywatny). Dodatkowo, system umożliwia ustawienie cen poszczególnych usług – np. dla wizyt prywatnych lub refundowanych, co pozwala precyzyjnie dostosować ofertę do pacjentów w ramach kalendarza medycznego.
System eliminuje konieczność ręcznego potwierdzania wizyt i wystawiania faktur. To duże ułatwienie dla lekarza, specjalisty, fizjoterapeuty. Dzięki automatyzacji tych procesów możesz skupić się na najważniejszych aspektach swojej pracy – pomocy pacjentom.
Automatyczne potwierdzenia wizyt – kalendarz medyczny samodzielnie wysyła przypomnienia o wizycie SMS-em, co pozwala zredukować liczbę nieodbytych spotkań. Dzięki temu pacjenci są zawsze na bieżąco z terminami wizyt, a Ty unikasz pustych okienek w swoim harmonogramie.
Faktury i rachunki jednym kliknięciem - generowanie faktur i rachunków jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedno kliknięcie, aby wystawić dokument, który można od razu wysłać pacjentowi na e-mail. Możliwość bezpośredniej integracji z księgowością usprawnia proces zarządzania finansami.
Baza pacjentów - system CALDIS automatycznie tworzy bazę pacjentów, co znacząco ułatwia zarządzanie kontaktami. Wszystkie dane są przechowywane w jednym miejscu, dostępne do edycji. Zawrzeć możesz tam notatki dot. pacjenta, dodać zdjęcia lub pliki (np. dokumenty w formie PDF), sprawdzić ostatnie czy zbliżające się wizyty.