Stanowiska pracy w kalendarzu
Jeśli realizujesz usługi dla swoich klientów przy wykorzystaniu konkretnych urządzeń/stanowisk pracy – ta funkcjonalność systemu rezerwacji będzie dla Ciebie niezbędna. Zarówno w przypadku, gdy udostępniasz rezerwacje online swoim klientom, ale także wtedy, gdy kalendarz służy tylko Tobie i/lub pracownikom. Poznaj szczegóły już TERAZ!
Organizacja pracy w kalendarzu online – brak pomyłek!
Zależność wybranej usługi od stanowiska pracy to często ważny element układania terminarza swojego dnia. Jeśli pracujemy na jednym urządzeniu, korzystamy z jednego pomieszczenia czy określając ogólnie – stanowiska pracy, to w przypadku, gdy nasz współpracownik zajmie je, nie będziemy mogli zrealizować usługi dla klienta. A jeśli nagle zapisały się dwie osoby? I takie przypadki słyszeliśmy w rozmowach z naszymi klientami. Z pomocą przychodzą więc stanowiska pracy, gwarantując Ci, że twoje pomieszczenie czy stanowisko pracy nie zostanie zajęte przez inną osobę, a nagle nie pojawią się równocześnie dwaj klienci, dla których powinniście zrealizować tę samą usługę. Czas więc na brak pomyłek!
Jak skonfigurować stanowiska pracy w systemie rezerwacji online?
Stanowiska pracy w naszym systemie konfiguruje się w bardzo prosty sposób. W sekcji „Kalendarze” klikając przycisk „dodaj” wybierasz „stanowisko pracy” określając oczywiście jego nazwę i/lub inne informacje wewnętrze związane z tym stanowiskiem. Po dodaniu stanowiska lub kolejnych stanowisk, przechodzisz do sekcji „Usługi”, gdzie do wprowadzonych już (lub nowo tworzonych), przypisujesz stanowisko pracy. I jeśli korzystasz z systemu tylko wewnętrznie (bez rezerwacji online dla klienta), gotowe! Nie musisz robić nic więcej. Natomiast jeśli udostępniasz rezerwacje online swoim klientom, musisz zrealizować jeszcze jeden krok. Po wykonaniu tych wcześniejszych, przechodzisz do sekcji „Kalendarze” (są tam również wprowadzone „Stanowiska pracy”) i edytujesz/dodajesz kalendarze pracowników realizujących wybrane usługi (których realizacja związana jest ze stanowiskiem pracy). Edytując kalendarz wybranego pracownika wybierasz „Rezerwacje online” i na liście „Usługi” zaznaczasz te, które realizowane są przez tego pracownika. Gotowe! Zapytasz jak to działa? Odpowiadamy!
Rezerwacje online – system pracuje za Ciebie!
Dzięki tym ustawieniom niemożliwe jest pokrycie się rezerwacji. Wyobraźmy sobie przykład. Malowanie paznokci, jedno dostępne stanowisko, dwóch pracowników mogących wykonać tę usługę. Zgodnie z instrukcją powyżej przypisałeś do stanowiska pracy usługę malowania paznokci. Wewnętrznie dodając w systemie rezerwacje dla tej usługi dla jednego pracownika, nie będzie mógł dodać w tych samym porach tej usługi dla drugiego pracownika. W przypadku rezerwacji online przy obu pracownikach zaznaczyłeś, że realizują taką usługę. Dodana w systemie dla pierwszego pracownika rezerwacja na godzinę 10.00 danego dnia sprawi, że na tą samą godzinę dodanie rezerwacji z tą samą usługą dla drugiego pracownika nie będzie możliwe. System zablokuje taką możliwość automatycznie. To szczególnie ważne w przypadku rezerwacji online, gdy Twoi klienci umawiają się na poszczególne usługi sami. Wewnętrznie, może to być jednak funkcja równie przydatna – by nie popełnić w natłoku obowiązków prostego błędu.
Porządek w pracy – stanowiska pracy
Jeśli jeszcze więc nie próbowałeś, skorzystaj z tej opcji koniecznie! To udogodnienie dostępne w każdym planie naszego systemu rezerwacyjnego! W przypadku pytań lub wątpliwości możesz napisać maila na pomoc@caldis.pl lub zamówić rozmowę konsultacyjną klikając w panelu „Zamów rozmowę”.
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!