3 powody „ZA” - dlaczego zdjęcia są tak ważne w Twoim biznesie?
Zastanawiasz się, czy przygotowanie zdjęć obrazujących Twoje usługi lub produkty jest istotne? Masz wątpliwości? Zobacz 3 powody, dla których posiadanie dobrych zdjęć to obecnie konieczność każdego biznesu.
1.Klient szuka Cię w sieci!
Nie ma znaczenia, czy Twój biznes prowadzisz lokalnie czy całą uwagę skupiasz poprzez sieć. Klienci obecnie niemalże wszystkich informacji szukają właśnie w Internecie! A według badań 93% użytkowników decyzje o zakupie podejmuje na podstawie wyglądu produktu (źródło: https://www.justuno.com/blog/65-e-commerce-statistics-about-consumer-psychology/). Niezależnie więc od faktu, czy prowadzisz salon fryzjerski, jesteś kosmetyczką, prowadzisz wypożyczalnię urządzeń, samochodów lub organizujesz zajęcia z nauki języków czy gry na instrumentach, potencjalni klienci będą wpierw szukać Cię w Internecie. Trafią na Twoją stronę www, zapewne zerkną na Twoje social media (więcej o pomysłach na prowadzenie social mediów piszemy w tutaj – Co publikować na Facebook'u?), gdzie powinni znaleźć zdjęcia obrazujące Twoje produkty i usługi. Wszak nikt z nas obecnie nie chce kupować „kota w worku”, prawda?
2. Zdjęcia to wizerunek biznesu – pokaż, że jesteś profesjonalna/y!
Nawet najlepiej opisana przez Ciebie usługa lub produkt nie będą dla klienta tak przekonujące, jak zdjęcie przybliżające Twoją pracę lub oferowane produkty. Rzecz jasna opisy mają swoje znaczenie – nie tylko dla klientów, ale także np. ze względu na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w sieci (choć to zupełnie inny temat!), ale z punktu widzenie klienta fotografia znaczyć będzie najwięcej! Równocześnie odpowiednio przygotowane zdjęcia (jak zrobić samemu dobre zdjęcia doradzamy w artykule z naszą specjalistką - Jak zrobić dobre zdjęcia przyciągające klientów? ), to wizerunek Twojej działalności. A ten jest szalenie istotny, gdy klient trafia do nas po raz pierwszy. Trafiając na – pisząc wprost – ładne zdjęcia, przekonujemy go już na samym wstępie, że wybrał właściwe miejsce! Tworzymy w ten sposób swój pozytywny i profesjonalny wizerunek!
3. Autentyczność to podstawa – buduj zaufanie
Odwiedzając po raz pierwszy stronę internetową – np. lokalnego zakładu fryzjerskiego – wolisz zobaczyć tylko zdjęcia wyjątkowych fryzur napotykanych w innych miejscach, czy wygląd salonu i uśmiechniętą obsługę, którą rzeczywiście spotkasz? Wybór opcji numer 2 wydaje się być oczywisty. Rzecz jasna, pojawienie się fryzur, w tym także tych polecanych przez producentów kosmetyków nie jest błędem, ale Twoje zdjęcia obrazujące salon, przybliżające atmosferę, czy wreszcie fotografie załogi, budują zaufanie i pokazują Twoją autentyczność. Twórz więc wiarygodność swojego biznesu, mając na stronie internetowej oraz w social mediach swoje fotografie! Każde zdjęcie przygotowane przez Ciebie lub na Twoje zlecenie będzie dodatkowo dla Ciebie „pracować”.
Warto poświęcić więc swój czas i przemyśleć przygotowanie odpowiednich fotografii. Rzecz jasna można wykonać je samemu lub skorzystać z pomocy profesjonalistów. A jeśli będziecie poszukiwać wsparcia w tym zakresie, na hasło: CALDIS, otrzymać możesz dedykowany rabat w studiu fotograficznym Anna Pattocy RESET Media .
Dopasuj plan idealny
Bez umowy, bez zobowiązań. To Ty zdecydujesz czy chcesz pozostać z nami dłużej!
Zobacz planyWypróbuj już teraz przez 30 dni za darmo
Bez umowy, bez zobowiązań. To Ty zdecydujesz czy chcesz pozostać z nami dłużej!
Wypróbuj za darmo