Prowadząc działalność usługową związaną ze współpracą z wieloma klientami zwyczajnym jest odwołanie wizyty czy rezygnacja
z usługi mimo wcześniejszych ustaleń. I wszystko jest w porządku do momentu, gdy klient daje znać odpowiednio wcześniej, że rezygnuje.
To świat idealny. Rzeczywistość? Z pomocą przychodzą systemy SMS!
W artykule
-
Klient nie zawsze pamięta. Co więcej, ma „milion” powodów, by zapomnieć.
Potwierdzenia SMS w ramach kalendarza on-line to nowoczesne rozwiązanie dla wielu biznesów.
-
System SMS do potwierdzania wizyt klientów to łatwe i intuicyjne narzędzie w ramach kalendarza on-line.
Nie musisz być programistą – to przejrzyste i proste rozwiązanie.
-
Odzyskany czas, mniej nerwów – to efekty „uboczne” korzystania z systemu rezerwacyjnego wraz z potwierdzeniami SMS.
Łatwiejsza, biznesowa codzienność? Zdecydowanie Tak!
Klient może zapomnieć, system rezerwacji on-line pamięta zawsze!
Rezerwacja wizyty u kosmetyczki, wynajem urządzenia, wizyta u terapeuty – przykłady pasujące do sytuacji,
w których klient „zapomina” można wymieniać bez końca. I nie nam oceniać, jakie są powody – fakt jest taki,
że w danym momencie klient się nie pojawia. A co ważne, tracisz nie tylko potencjalny zarobek, ale także cenny czas.
Bo jeśli czekałaś/eś w gabinecie mając „okienko” od 17.00 do 18.00 na ostatniego klienta? Mogłaś/eś już dawno wrócić do domu lub mieszkania,
zająć się innymi obowiązkami. Sposób na uniknięcie takich sytuacji to systemy do potwierdzania rezerwacji poprzez SMS.
Twój klient dzień wcześniej otrzymuje przypomnienie o swojej wizycie na telefon, przez co ryzyko jego nie pojawienia się jest znikome.
To proste jak… SMS! Kalendarz on-line pracuje za Ciebie!
Co ważne, w przypadku rozwiązania dostępnego w ramach internetowego kalendarza on-line wszystko dzieje się automatycznie.
Nie musisz więc pamiętać, by Twój klient pamiętał. Wprowadzając rezerwację dla danego terminu system SMS-owy zadziała automatycznie,
przypominając klientowi o wizycie, rezerwacji urządzenia lub innej usługi. Przykład? Jest 26 marca, wprowadziłaś/eś rezerwację dla swojego
klienta na 30 kwietnia. Do wizyty pozostaje więc sporo. W tym czasie może wydarzyć się wiele, a Twój klient zwyczajnie – może o wizycie zapomnieć.
Korzystając jednak z powiadomień SMS, ryzyko jego niepojawienia znacząco maleje! 29 kwietnia za pomocą systemu rezerwacyjnego do
Twojego klienta wysłany zostanie SMS przypominający o wizycie. Jeśli zmienił on więc plany, będzie mógł poinformować Cię o tym fakcie wcześniej,
dzięki czemu…
Odzyskaj czas dla siebie – rezerwacje on-line i masz mniej nerwów!
…odzyskasz swój cenny czas, nie będziesz denerwować się brakiem zarobku,
a Twój terminarz w danym dniu wciąż będzie mógł być zmieniony z korzyścią dla Ciebie.
Być może zaproponujesz usługę innemu klientowi? Może zmienisz godzinę wizyty innego klienta,
by zyskać czas porankiem lub popołudniu? A może Twoje urządzenie zaproponujesz osobie, które dwa dni wcześniej chciała go wynająć?
Możliwości i scenariuszy jest sporo. Fakty są jednak takie, że gdyby nie automatyczne powiadomienie SMS z systemu rezerwacyjnego, Twój klient
– po prostu – mógłby się nie pojawić. Jeśli zastanawiasz się więc czy warto – mówimy zdecydowanie TAK!
Sprawdź system rezerwacyjny CALDIS
Jeśli chcesz więc rozwijać swój biznes, sprawdź opcję potwierdzania klientów poprzez SMS.
W ramach kalendarza internetowego CALDIS, skorzystać możesz z DARMOWEGO okresu próbnego trwającego aż 30 dni,
w tym rzecz jasna właśnie potwierdzeń SMS dla klientów. Przypomnienie „dzień przed”, utworzony przez
Ciebie komunikat w wysyłanej wiadomości lub gotowe rozwiązanie zaproponowane przez system. Prosto, przejrzyście, szybko.
To jak, sprawdzasz?
ZAŁÓŻ KONTO