Prowadzenie małej firmy wiąże się wieloma zadaniami. Obsługa klienta, tworzenie faktur, współpraca z kontrahentami i dostawcami.
Planowanie działań marketingowych, obsługa social mediów i wiele innych. Nie bez kozery niektórzy twierdzą, że właściciel małej firmy
jest alfą i omegą w swojej dziedzinie. Zajmuje się wszystkimi firmowymi tematami, wpływającymi istotnie na końcowe wyniki,
a więc sprzedaż usług czy produktów. I choć realizacja poszczególnych zakresów jest niejednokrotnie bardzo wymagająca,
z pomocą przychodzą nowoczesne rozwiązania. Sprawdź, jak Twoja mikrofirma może skutecznie rozwijać się z kalendarzem internetowym.
W artykule:
-
Mikrofirma a obsługa klienta – narzędzie online zwiększające Twoją wydajność
-
Szybsi od konkurencji – co w kalendarzu online sprawia, że możesz być szybszy od konkurencji?
-
Wydajny program do obsługi firmy, poznaj rozwiązania pomagające wzrastać Twojemu biznesowi
Mikrofirma prawie jak korporacja – dobra organizacja, wydajna praca
Niezależnie od faktu, czy Twoja mikrofirma to tylko Ty lub jeszcze kilku pracowników, liczba codziennych zadań do zrealizowania jest bardzo długa.
A w szczególności wtedy, gdy chcesz klienta obsłużyć na najwyższym poziomie. Wymaga to wiedzy, zaangażowania, ale też po prostu – czasu.
A gdybyśmy powiedzieli Ci, że sprzedajemy czas? Prowadząc firmę przy wsparciu kalendarza od CALDIS możliwe jest jego odzyskanie.
System przyspiesza Twoja działania, usprawnia poszczególne procesy, uszeregowuje wiele zadań i zakresów. Wszystko za sprawą przejrzystej
i prostej w obsłudze aplikacji dedykowanej dla firm z różnych branż. Może wesprzeć Cię w obsłudze rezerwacji Twoich klientów
(jeśli prowadzisz działalność usługową lub najmu), tworzeniu firmowej dokumentacji – umów, faktur, prowadzeniu czytelnej ewidencji klientów,
czy podejmowaniu działań marketingowych. W tym ostatnim przypadku skorzystać możesz z opcji wysłania mailingów do swoich klientów lub tworzyć
kampanie SMS-owe, takie, jak największe firmy w Polsce i na świecie! Twoja praca może więc być znacznie bardziej wydajna, niż do tej pory.
Efektem ubocznym będzie więcej czasu na inne zadania lub odpoczynek oraz możliwe… większe zyski.
Twoja mikrofirma szybsza od światowej konkurencji – mały przedsiębiorca może równie dużo
Rywalizacja o klientów w dobie wciąż rozwijającego się Internetu oraz dużych firm mających spore budżety reklamowe nie jest łatwa.
Bo skoro inni mają więcej wiedzy o social mediach? Albo w samym dziale marketingu pracuje kilka osób?
Firma ma własny dział księgowości i obsługi dokumentacji? Jak masz poradzić sobie sam/a? Okazuje się,
że odpowiednie wykorzystanie poszczególnych możliwości może sprawić, że Twoja mikrofirma będzie działać równie sprawnie i wydajnie.
Przyspieszenie procesów związanych np. z generowaniem faktury czy rachunku lub utworzeniem umowy, protokołu czy innego dokumentu
to jeden ze sposobów. Program online do obsługi firmy w CALDIS umożliwia Ci dwoma kliknięciami przygotowanie faktury oraz umowy.
Pełna automatyzacja, błyskawiczne działania. Szybko i wydajnie. W ten sposób jesteś w stanie obsłużyć swojego klienta równie sprawnie,
jak duża światowa firma. Podpisanie dokumentu na tablecie? To również w CALDIS jest możliwe. Gdy dołożymy możliwość reakcji
na szybko zmieniającą się ofertę, możesz zyskać przewagę! Zanim w dużej firmie zbierze się cały zespół, zapadną decyzje
na szczeblu dyrektorskim, Ty korzystając ze swojej bazy klientów i systemu SMS, wyślesz szybką informację o zupełnie nowym
produkcie, nowej usłudze lub wyjątkowej promocji. A to tylko jedne z możliwości. Co jeszcze?
Wydajny program do obsługi mikrofirmy
W kalendarzu od CALDIS realizować możesz też inne zakresy ważne z perspektywy Twojej firmy.
Jeśli pracujecie w kilka osób, przydatne będą kolejne narzędzia. Grafiki pracy umożliwią Ci planowanie czasu pracy poszczególnych
osób i szybką ocenę: kto, gdzie, kiedy. Równocześnie, jeśli klienci umawiają się bezpośrednio z danym pracownikiem,
system automatycznie jego dostępność przeniesie na kalendarz. Realizacja poszczególnych usług dla klienta nadzorowana
może być w systemie przez każdego pracownika, łącznie z nanoszeniem zmian czy korekt. Następnie z takiego zlecenia
tworzonego w kalendarzu w ramach rezerwacji, każdy wygenerować może potrzebne dokumenty. Ocena bieżących postępów ze względu na usługi,
pracowników czy wynajem Twoich dóbr możliwa będzie błyskawicznie po zerknięciu w sekcji Statystyki. To tam znajdziesz przydatne
zestawienia i wykresy, pozwalające na szybką analizę i ocenę Waszych postępów. W ramach programu, znajdziesz możliwość korzystania
z czatu SMS z klientami, co szczególnie przydatne jest przy kilku pracownikach. Korzystając z programu, odpowiadać i wysyłać SMS-y
w jednej rozmowie z klientem może bowiem każdy. Nie ma więc zamieszania, dodatkowych telefonów i tłumaczeń.
W danym momencie każdy może być na bieżąco.
Czy kalendarz sprawdzi się w mojej firmie?
Zastanawiasz się czy kalendarz sprawdzi się w Twojej firmie? Czy przedstawione pokrótce rozwiązania będą rzeczywiści przydatne w Twoim biznesie?
Najprostszy sposób na przekonanie się to… założenie testowego konta! Przez 30 dni próbujesz i sprawdzasz poszczególne funkcjonalności
bez żadnych zobowiązań. Faktury, dokumenty, usługi, cenniki, grafiki pracy, baza klientów, systemy e-mail oraz SMS, aplikacje mobilne.
Sprawdź osobiście, czy w poszczególnych zakresach kalendarz może wspomóc Twoje działania. A jeśli wciąż masz wątpliwości,
odezwij się do nas – chętnie przybliżymy możliwości systemu ze względu na ocenę Twoich potrzeb!
ZAREJESTRUJ KONTO