
Aplikacja dla trenerów personalnych – nowoczesny kalendarz CALDIS
Aplikacja dla trenerów personalnych – nowoczesny kalendarz CALDIS
Przejrzysty widok kalendarza z zaplanowanymi wszystkimi Twoimi treningami? Dostępny w telefonie lub tablecie z dodatkowymi możliwościami zarządzaniami nimi? Poznaj nowoczesny kalendarz online od CALDIS, dostępny w formie aplikacji mobilnych na urządzenia z systemami Android oraz iOS. Przejrzystość, prosta nawigacja, automatycznie tworzona baza klientów, możliwość pobieranie poprzez aplikację płatności BLIK. Co jeszcze? Sprawdź naszą krótką analizę systemu do obsługi rezerwacji będącego świetną aplikacją dla trenerów personalnych.
Efektywne zarządzanie rezerwacjami Twoich podopiecznych
Zarządzanie kolejnymi treningami w aplikacji dla trenerów personalnych jest przede wszystkim proste i przejrzyste. Pozwala bowiem w łatwy sposób dodawać nowe rezerwacje, edytować bieżące czy weryfikować te, które czekają Cię jeszcze danego dnia. W systemie do rezerwacji korzystać możesz z różnych widoków kalendarza – m.in. dziennego, tygodniowego czy mobilnego. Od Twoich preferencji zależy, jaka wersja będzie dla Ciebie najwygodniejsza. Co istotne jednak, każdy z widoków został dostosowany zarówno z perspektywy komputera, jak i urządzeń mobilnych. Czekają na Ciebie odpowiednio przygotowane aplikacje – zarówno dla Ciebie, jak i klienta. Druga z nich jest opcjonalna, nie musisz bowiem udostępniać możliwości rezerwowania klientom.
Rezerwacje online – klient sam zarządza terminami
Ale jeśli się zdecydujesz, CALDIS przygotował dla Ciebie kilka ciekawych rozwiązań. Przede wszystkim możesz przyjmować rezerwacje za pośrednictwem sieci. Twój klient może więc o dowolnej porze zdecydować się na usługę i wybrać udostępniony przez Ciebie termin. Wybór usługi, terminu i… gotowe. Kalendarz online skonfigurować możesz w taki sposób, by pobierać równocześnie płatności za usługi. Może to być zaliczka, może to być pełna kwota. Ryzyko odwołania opłaconej wizyty znacząco zapewne spadnie. Równocześnie Twoi regularni klienci, mogą mieć swoją aplikację od CALDIS, gdzie sprawdzą kolejne terminy, ale też np. dokonają zmiany. Możesz udostępnić możliwość zmiany terminu przez klienta np. najpóźniej na 3 dni przed treningiem. Rezerwacje online możliwe są przez Portal Klienta udostępniany przez CALDIS lub w formie bezpośrednio połączenia z Twoją stroną www. Opcjonalnie, utworzyć możesz swoją stronę www przy pomocy… CALDIS. Jak to działa? Napisz do nas na pomoc@caldis.pl
Grafiki pracy i karnety – pełna kontrola nad harmonogramem
Program dla trenerów personalnych CALDIS oferuje również funkcjonalności znacznie ułatwiające organizację pracy trenera personalnego. Tworząc grafiki pracy z łatwością przyjmujesz kolejne rezerwacje, także z perspektywy internetowej. Na podstawie grafików pracy w kalendarzu online CALDIS Twój klient może dokonać bowiem rezerwacji. A jeśli Twoi podopieczni decydują się na stałe treningi, zapewne przydatna będzie funkcja karnetów. Dzięki temu łatwo nawigować możesz w kolejnych treningach, mając równocześnie pogląd, ile dotychczas z danego karnetu zostało ich zrealizowanych. Automatycznie tworzona jest baza klientów, gdzie wszystkie treningi – również np. z Twoimi notatkami względem klienta – możesz sprawdzić. A jeśli chcecie porównać efekty wizualne, również do danej rezerwacji dodawać możesz zdjęcia, robione np. bezpośrednio telefonem.
Powiadomienia SMS w aplikacji trenera personalnego
Kalendarz online CALDIS zapewnia trenerom personalnym dodatkową wygodę poprzez automatyczne wiadomości SMS. Szczególnie w perspektywie przypomnień o zbliżającym się treningu. Tworzysz swój komunikat, a system wysyła za Ciebie przypomnienie automatycznie na 24 godziny przed wizytą – lub w innej porze, Ty decydujesz. Równocześnie narzędzie może generować SMS-a potwierdzające zapisanie treningu, ale też podziękowanie za wspólne ćwiczenia i np. prośbę o pozostawienie opinii. Wewnętrzny moduł do zarządzania SMS-ami w aplikacji dla trenera personalnego daje jednak szersze możliwości. Tworzyć możesz np. spersonalizowane kampanie SMS do wszystkich swoich klientów. Promocja? Nowe możliwości treningowe? To jedne z możliwości wysłania informacji. W zależności od wybranego rozwiązania, możesz otrzymywać odpowiedzi o swoich klientów lub wysyłać wiadomości z nazwą Twojej marki lub po prostu sygnowane np. nazwiskiem. Zamiast numeru telefonu klient zobaczy wówczas na ekranie Twoje nazwisko – np. „GYM KOWAL”.
Płatności online za trening? Przelew lub popularny BLIK
Codzienna obsługa klientów wymaga sprawnych i wygodnych rozwiązań płatniczych. CALDIS umożliwi Ci pobieranie płatności już na etapie tworzenia rezerwacji. Jeśli klient będzie dokonywał jej online samodzielnie, może uiścić opłatę częściową lub całościową za trening. Ustawienia w tym zakresy konfigurujesz samodzielnie (możesz też umożliwić dokonywanie rezerwacji online bez pobierania płatności). Pobrać płatność od klienta możesz również w rezerwacjach zapisywanych przez Ciebie bezpośrednio. Korzystasz z dwóch przycisków. Pierwszy z nich umożliwia wygenerowania mailowo linku do płatności. Klient otwiera maila, klika w link i następnie opłaca swoją rezerwacje. Druga opcja jest jeszcze szybsza! Klikasz „Pobierz płatność BLIK!” i Twój klient podaje Ci do wpisania kod potwierdzający płatność. Możesz więc za pomocą platformy CALDIS, w dowolnej chwili zrealizować rozliczenie za trening. Nawet w szatni 😉
Przetestuj aplikację dla trenerów personalnych
Twoja praca jako trenera personalnego może być jeszcze przyjemniejsza. Skupiasz się na realizacji założeń z Twoim podopiecznym, zakresy związane z obsługą rezerwacji w szybki sposób realizujesz w CALDIS. Prosto, łatwo i wygodnie. Wypróbuj system rezerwacji online przez 30 dni za darmo. A jeśli uznasz, że brakuje Ci jakiejś funkcji, być może przygotujemy ją specjalnie dla Ciebie? Pisz wtedy na pomoc@caldis.pl
Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!
Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!