Program do umawiania terminów wizyt online

Program do umawiania wizyt online

Postępująca cyfryzacja, smartfon w kieszeni każdego z nas – to codzienność, wygoda i prostota. Dlaczego więc nie ułatwić swojej pracy związanej z umawianiem wizyt w Twojej firmie? Skoro może być wygodniej dzięki systemowi rezerwacji, a dostęp do informacji możesz mieć pod ręką w każdej chwili, warto rozważyć wdrożenie takiego rozwiązania w Twoim biznesie.

Chciałabym mieć porządek, dotychczasowe notowanie w zeszycie stało się już przestarzałe. A podwójne rezerwacje ostatnio zdarzały się zbyt często – uśmiechała się podczas jednej z rozmów z naszym konsultantem właścicielka kilku nadmorskich domków. Umawianie wizyt za pomocą serwisu online – dostępnego z perspektywy właściciela firmy czy osoby zarządzającej jest więc znacznie wygodniejsze i pewniejsze względem możliwych błędów. A skoro można ich uniknąć, dlaczego nie dać sobie takiej szansy? Poznaj argumenty przemawiające za przeniesieniem umawiania wizyt w Twoim biznesie do programu do rezerwacji terminów. Niezależnie od faktu czy wynajmujesz domki, prowadzisz gabinet kosmetyczny, jesteś fryzjerem lub umawiasz wizyty w swojej przychodni czy poradni.

W artykule:

  • Przejrzysty widok graficzny połączony z automatyzacją względem blokady nakładanie się terminów uniemożliwia popełnianie błędów
  • Rezerwacje online? Ty prowadzisz biznes, klienci umawiają się sami. Prosto, szybko, bezproblemowo – kalendarz online pracuje za Ciebie!
  • System pod ręką – kalendarz rezerwacji jako aplikacja na Android oraz iOS. Wygoda, bezpieczeństwo, szybkość działania

Prostota kalendarza – rezerwacje online i śpisz spokojnie

Przykładem prostego i przejrzystego programu do rezerwacji terminów jest serwis internetowy caldis.pl. – Umożliwiamy korzystanie z programu poprzez komputery, ale też urządzenia mobilne. Stawiamy na przejrzystość i prostotę – przekonują pomysłodawcy aplikacji. Za pomocą kalendarza online możemy podglądać więc dostępne terminy dla naszych klientów. Patrzymy na grafik w widoku dniowym, tygodniowym lub miesięcznym – w zależności od naszych potrzeb. W ten sposób szybko dostrzegamy „okienka” i wolne terminy dla kolejnych osób, mogąc równocześnie szybko dokonać korekty – np. przeniesienia rezerwacji klienta z innego dnia. Automatyczna blokada nakładania się rezerwacji w systemie rezerwacyjnym sprawia natomiast, że niemożliwym jest pomyłka i zapisanie dwóch klientów na tę samą godzinę lub nawet w części nałożenie się dwóch wizyt. Przejrzysty widok graficzny pozwala więc na pełną przejrzystość w każdym dniu pracy. To podstawowy argument przemawiający za przetestowaniem programu do rezerwacji terminów. W CALDIS skorzystać możemy z 30-dniowego okresu próbnego.

Umawianie wizyt przez… klienta. Kalendarz online i śpisz spokojnie!

Profesjonalizacja codziennych działań poprzez użytkowanie programu do umawiania wizyt online może stanowić źródło zadowolenia nie tylko pracowników, ale również klientów. System rezerwacji internetowych od CALDIS umożliwia bowiem rozszerzenie kalendarza o dostęp dla klientów. Poprzez odpowiednie skonfigurowanie możemy udostępnić więc – również w formie aplikacji dla klienta (!) – nasz kalendarz i realizowane przez nas usługi bezpośrednio klientom. W ten sposób odzyskujemy czas dla siebie czy na realizację innych obowiązków. Zamiast rozmów przez telefon i dyskutowania o najlepszym dostępnym terminie, wertowaniu kolejnych stron lub przekreślaniu źle zapisanej godziny, możemy spoglądać na kolejne komunikaty w systemie o dokonanej rezerwacji przez samego klienta. Ty udostępniasz możliwe usługi, ich ceny, czas trwania oraz zakres godzin, kiedy mogą zostać realizowane, klient sam dokonuje rezerwacji. Co więcej, może nawet za nie zapłacić, jeśli udostępnisz mu taką opcję za pośrednictwem kalendarza online. I również w tym wypadku – co warte podkreślenia – kalendarz online CALDIS daje nam możliwość przetestowania tych rozwiązań z klientami w ramach 30-dniowych testów. A to nie wszystko…

Cały kalendarz zawsze w kieszeni – system rezerwacji online realizuje wizję Steva Jobsa

Czy to zbyt daleki wybieg i porównanie kalendarza rezerwacji online do Steva Jobsa jest niewłaściwe? Ocenę pozostawiamy Wam. Fakty są jednak takie, że założyciel marki Apple w podobny sposób awizował pojawienie się na rynku iPoda – przeniesienie tysięcy piosenek do… kieszeni. I tak jest też w przypadku programu do umawiania wizyt. Baza klientów, tysiące rezerwacji – wszystko w Twoim telefonie dzięki aplikacji na urządzenia z systemem Android lub iOS. I w tym wypadku CALDIS przygotował dwa dedykowane rozwiązania – aplikację biznesową umożliwiającą zarządzanie rezerwacjami, tworzenie faktur i rachunków, prowadzenie działań marketingowych – np. poprzez darmowe kampanie SMS-owe do klientów czy tworzenie dokumentacji w systemie online oraz tę dla klientów, w której sprawdzić mogą swoją dotychczasowe rezerwacje, te przyszłe, status ich płatności, czy wreszcie przełożyć lub umówić kolejne.

Jeśli chcesz więc wprowadzić przejrzystość w swoich codziennych działaniach w firmie, mieć porządek w rezerwacjach, łatwo je przekładać czy znajdować okienka lub pójść „krok dalej” i umożliwić dokonywanie rezerwacji swoim klientom, czas na… testy! Zarejestruj swoje konto i przekonaj się, że system rezerwacji online może bardzo pozytywnie odmienić Twoją biznesową codzienność. Także poprzez znane i podkreślane przez wielu użytkowników potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o nich w postaci automatycznych SMS-ów. To jak, jesteś gotowy do weryfikacji programu do rezerwacji terminów online?

Skorzystaj z 30-dniowego okresu próbnego!

Masz aż 30 dni, by w pełni wypróbować nasz system!