Automatyczny system SMS dla kalendarza online

Bramka SMS – przyciągaj uwagę klientów!

W systemie rezerwacyjnym CALDIS skorzystać możesz ze specjalnie przygotowanej bramki SMS-owej – to automatyczne przypomnienie klientowi o wizycie, ale także możliwość podejmowania działań promocyjnych! Na jakie dwa aspekty warto zwrócić uwagę? Podpowiadamy w naszym wpisie.

Promuj i przypominaj się klientom!

Z systemu skorzystać można wedle wybranego planu w kalendarzu od CALDIS także w kontekście działań promocyjnych. Przede wszystkim należy jednak pamiętać, że wysyłając tego typu treści koniecznie musisz posiadać zgodę swojego klienta na zaadresowanie do niego wiadomości o charakterze promocyjnym czy stricte handlowym. Jeśli jednak taką zgodę posiadasz, warto wykorzystać tę opcję! Możesz w ten sposób przypomnieć się swoim dotychczasowym klientom, zachęcić ich do ponownej wizyty czy poinformować o nowej promocji, bądź usłudze. A wedle wielu marketerów, ale też dostępnych w sieci badań – SMS-y, choć wydają się być „przestarzałe”, wciąż są przez nas regularnie sprawdzane na telefonach.

Krótka wiadomość, jasny przekaz

O czym warto pamiętać tworząc promocyjnego SMS-a? Przede wszystkim jego treść powinna być krótka – porównując do obecnych standardów sugerowalibyśmy zmieszczenie się w twitterowych standardach, czyli 140 znakach. W ten sposób opracujemy krótki, zwięzły komunikat. Przykład? Załóżmy, że prowadzimy wynajem domków letniskowych i chcemy zwiększyć zainteresowanie naszymi usługami w okresie, gdy zwyczajowo klientów jest mniej. „A może kilka dni odpoczynku? Domki Wielka Puszcza w październiku 20% taniej! Sprawdź na wielkapuszcza.pl”. Nasz wynik? 104 znaki. Klient, który nas zna nie będzie potrzebował więcej – informacja jest krótka, zwięzła i w pełni przejrzysta. W ten sposób zyskujemy więc kanał komunikacyjny, gdzie docieramy do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami. Kwestią Twojego pomysłu i kreatywności pozostaje opracowanie promocji czy też treści SMS-a.

Nie bądź nachalny!

Ciebie też irytuje, kiedy pani lub pan z działu telemarketingu dzwoni co drugi dzień, by zapytać czy przypadkiem nie jesteś już zainteresowany zakupem usługi? Pamiętaj, że chcąc tworzyć promocje musisz zachować rozwagę. Rzecz jasna nie ma dokładnej i jednoznacznej odpowiedzi, jak często korzystać z tej opcji. Wszystko zależeć będzie od branży, w której na co dzień prowadzisz działania. Jeśli odwołamy się znów do wynajmu domków, przypomnienie klientowi o Twoich usługach raz na kwartał wydaje się być rozwiązaniem w pełni wystarczającym. Częściej? Wydaje się, że nie miałoby to sensu. Trudno przypuszczać, by ktoś udawał się na urlop w każdym miesiącu, nawet biorąc pod uwagę weekendowe wyjazdy. Pamiętaj też o godzinach – komunikacja w przedziale godzinowym 9.00-18.00 wydaje się być bezpieczna. Treści wysłane wcześniej lub później mogłyby zostać odebrane przez klientów nie najlepiej.

Dopasuj plan idealny

Bez umowy, bez zobowiązań. To Ty zdecydujesz czy chcesz pozostać z nami dłużej!

Zobacz plany

Wypróbuj już teraz przez 30 dni za darmo

Bez umowy, bez zobowiązań. To Ty zdecydujesz czy chcesz pozostać z nami dłużej!

Wypróbuj za darmo